Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmisen kauneus/komeus alkaa hävitä 50 ikävuotta lähestyessä?

Vierailija
16.01.2021 |

Tämä pätee lähes kaikkiin sukupuoleen katsomatta. Vielä 40-vuotiaana voi näyttää hyvältä, mutta viimeistään 50-vuotiaana ulkonäkö muuttuu radikaalisti ja hehkeys ja elinvoimaisuus katoaa. Minusta ihmisten ei pitäisi elää niin vanhaksi kuin nykyään eletään. Itse haluaisin poistua täältä, kun täytän 50.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jopas on eri ääni kellossa kuin niissä lukuisissa ketjuissa, joissa päivitellään rupsahtamisia useine satoine kommentteineen ja kommenttien yläpeukutuksineen. 😄

Päättäkää jo, tapahtuuko sitä rupsahdusta vai ei!

Ei ole ensimmäinen kerta, kun palstamammat eivät osaa päättää, mitä mieltä todella ovat.

Vierailija
22/30 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se valitettavasti naisten kohdalla alkaa jo noin 24-25 vuotiaana, miesten noin 3-kymppisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat ihmiset ovat rumia. Miksi ihmisten täytyy elää vanhoiksi? Ovat rumia ja hyödyttömiä, he vaan möllöttävät muiden hoidettavina.

Vierailija
24/30 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei liity ihan suoraan aiheeseen, mutta sanonpa silti. On jotenkin niin huvittavaa, kun miehet selittävät biologian mahtikäskyllä ja hedelmällisyydellä ja suvunjatkamisella sen, että kuolaavat parikymppisiä tyttöjä, vaikka heillä ei olisi mitään aikomusta siittää yhtään lasta koskaan.

Ei sillä ole mitään merkitystä jos se on sinun mielestäsi huvittavaa, koska ethän sinä itse ole nuori kaunis ja hoikka enää.

Vierailija
25/30 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihmisen geeneissä aktivoituu vanheneminen noin 30-vuotiaana.

Vierailija
26/30 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei liity ihan suoraan aiheeseen, mutta sanonpa silti. On jotenkin niin huvittavaa, kun miehet selittävät biologian mahtikäskyllä ja hedelmällisyydellä ja suvunjatkamisella sen, että kuolaavat parikymppisiä tyttöjä, vaikka heillä ei olisi mitään aikomusta siittää yhtään lasta koskaan.

Ei sillä ole mitään merkitystä jos se on sinun mielestäsi huvittavaa, koska ethän sinä itse ole nuori kaunis ja hoikka enää.

Sattuiko niin pahasti, että pitää yrittää keksiä henkilökohtaisuuksia? :D

Vierailija
27/30 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jopas on eri ääni kellossa kuin niissä lukuisissa ketjuissa, joissa päivitellään rupsahtamisia useine satoine kommentteineen ja kommenttien yläpeukutuksineen. 😄

Päättäkää jo, tapahtuuko sitä rupsahdusta vai ei!

Ei ole ensimmäinen kerta, kun palstamammat eivät osaa päättää, mitä mieltä todella ovat.

Tai sitten täällä vain kirjoittelevat eri ihmiset eri aiheista erilaisia mielipiteitä. "Palstamamma" voi olla teinipoika, suurperheen äiti tai kirjaansa aiheita etsivä, Kalliossa asuva, keski-ikäinen viihdekirjailija.

Vierailija
28/30 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne Pohtamo 65v. Näyttää edelleen hyvältä. Kaunis on kaunis ikääntyessäänkin. Eri tavalla, mutta se jokin on ja pysyy.

Vierailija
29/30 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se on että ei ihmiset pääosin järin kauniita enää ole keski-iässä mutta toisaalta mitä sillä on väliä? Itse olen aika rupsahtanut 46 v nainen eli ryppyjä on, rinnat roikkuu, läskiäkin on... Mutta eipä minua kiinnosta koko ulkonäkö enää ollenkaan. Mies on saatu ja lapset tehty jo parikymmentä vuotta sitten. Mies on myös rupsahtanut eikä häntäkään enää kiinnosta ulkonäköseikat. Mukava keskittyä ihan muihin asioihin kuin ulkonäköön ja seksuaalisuuteen.

Vierailija
30/30 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ihmisen vanheminen ala heti kun syntyy tähän maailmaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi