Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronarokotuksen jo saaneet, tuliko millaisia oireita?

Vierailija
16.01.2021 |

Itse sain rokotuksen muutama päivä sitten. Käsi kipeytyi, niinkun aina rokotuksen jälkeen ja hieman flunssainen oli. Kasvot tänään helahdelleet punaisiksi välillä. No allergialääkettä ja Buranaa napaan.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän oli pistoskohta kipeä, mutta siinäpä se.

Vierailija
42/44 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva erektio päällä.  Tainnut mennä linjat sekasin tehtaalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronarokote on tosi mieto verrattuna influenssatasoiseen rokotteeseen. Ei tullut oireita. Olisin voinut jättää ottamattakin.

Influenssarokotteesta tuli käsivarsi kipeäksi n. viikoksi ja kuumetta kaksi päivää (sairasloma). Hoitaja sanoi että se ei ole mitään influenssaan verrattuna. Sen jälkeen influnssarokote tuntui kannattavalta. Asia varmistui kun minun ikäinen terve tuttu oli joulukuussa influenssan takia teholla. :( Koronan oli sairastanut lievänä keväällä.

influenssarokotteeseenkin kuolee, mutta vähemmän kuin influenssaan, joten siksi rokotetaan

Vierailija
44/44 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronarokote on tosi mieto verrattuna influenssatasoiseen rokotteeseen. Ei tullut oireita. Olisin voinut jättää ottamattakin.

Influenssarokotteesta tuli käsivarsi kipeäksi n. viikoksi ja kuumetta kaksi päivää (sairasloma). Hoitaja sanoi että se ei ole mitään influenssaan verrattuna. Sen jälkeen influnssarokote tuntui kannattavalta. Asia varmistui kun minun ikäinen terve tuttu oli joulukuussa influenssan takia teholla. :( Koronan oli sairastanut lievänä keväällä.

Johtuisiko koronan vaurioittamista keuhkoista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi