Koronarokotuksen jo saaneet, tuliko millaisia oireita?
Itse sain rokotuksen muutama päivä sitten. Käsi kipeytyi, niinkun aina rokotuksen jälkeen ja hieman flunssainen oli. Kasvot tänään helahdelleet punaisiksi välillä. No allergialääkettä ja Buranaa napaan.
Kommentit (44)
Saman vaivat kuin influenssarokotteessa: pistoskohdan punoitus ja kipu rokotuspäivänä. Lievempänä vain.
Vierailija kirjoitti:
Kai täällä on joku muukin rokotteen saanut?
Kuka muka haluaa koekaniiniksi. En minä ainakaan.
Mulla kasvoi rokotteesta vagina vatsaan.
Käsi on vähän kipeä edelleen, mutta jo pistäminen otti kipeämpää kuin normaalisti joten luultavasti johtuu enemmän tekniikasta kuin itse rokotteesta. Ei oikein muuta mainittavaa.
Mulle kasvoi kolmas korva anukseen. Muuten ihan ok, mutta pierut kuulostaa tsunamilta.
Ihanan rehellisiä vastauksia. Muistakaa ilmoittaa haittavaikutuksista!
Ei mitään oiretta. Ei edes lihaskipua käteen mitä on influenssarokotteesta tullut.
Pieretystä ollut muutama päivä. Hiuksia on lähtenyt tupoittain ja nenä punoittaa.
Rokotteen sirusta sain veritulpan.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kasvoi kolmas korva anukseen. Muuten ihan ok, mutta pierut kuulostaa tsunamilta.
Tälle repesin :DD
Vierailija kirjoitti:
Ei ne oireet vielä näy.
Milloin sitten?
Tuntuu jotenkin oudolta, ihan kuin olisin jonkun toisen päässä.
Ei oireita mutta koko ajan sellainen tunne että mua seurataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne oireet vielä näy.
Milloin sitten?
Enpä tiedä. Useimmiten isoimmat haittavaikutukset ilmenevät viikkojen ellei jopa kuukausien päästä. Sehän on ihan loogista, kun ei se rokote päivää tai kahdessa vielä vaikuta.
Viikon kestänyt voimakas erektio.
Vierailija kirjoitti:
Pieretystä ollut muutama päivä. Hiuksia on lähtenyt tupoittain ja nenä punoittaa.
Ihan oikeastiko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeastiko?
Tietysti. Kuka nyt av:lla valhetelisi *hymiö*
Kai täällä on joku muukin rokotteen saanut?