Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kesko on iso tunteeton riistoyhtiö joka repii suurvoittonsa suomalaisen duunarin selkänahasta!!!

Vierailija
16.01.2021 |

Ei todellakaan mikää viaton välittävä oman kylän kauppa.

Oksettaa noi mainokset!!!!

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn kaupoissa joissa on mun makuuni paras valikoima tarvitsrmiani tuotteita. Kirjaimista viis.

Vierailija
42/64 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruuankin hinnasta noin puolet on veroja eli äänestäkää vaan vasemmistoa hallitukseen.

Ruoan alv on 14%

Mites logistiikkapuolen verokehitys? Alv on vain yksi veroista.

Koulutettu työvoima ja tiet joitten päällä niitten rekat kulkevat maksavat. Ihan sama jos maksavat niistä verojen vai suorien maksujen kautta, hintaa tulee.

Eli ei sitten vero ollutkaan ihan pelkkä 14% kuitenkaan? Oikeastaan erinomainen esimerkki siitä miten "autoilijoiden" verotus kurittaa kaikista eniten lopulta vasemmiston takuutyyliin köyhimpiä, joilla rahat menevät asumiseen ja ruokaan.

Sun laskutavalla nyt ihan kaikessa on 10000% veroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn kaupoissa joissa on mun makuuni paras valikoima tarvitsrmiani tuotteita. Kirjaimista viis.

Kai tämä on ainoa syy käydä jossain kaupassa?

Vierailija
44/64 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjaimista viis, mutta sinunkin valittavanasi on käytännössä vain ne 3 suppean valikoiman puljua: K, S ja L.

Vierailija
45/64 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä nyt saa vapaasti valita kauppansa ihan mistä syystä tahansa??

Vierailija
46/64 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjaimista viis, mutta sinunkin valittavanasi on käytännössä vain ne 3 suppean valikoiman puljua: K, S ja L.

Jepjep. Eliitti on hommanut asiat niin että ihmiset luulevat että niillä mukamas on jotain vapautta valita.

Vierailija
47/64 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Euroopan maiden hinnat vertailussa - Suomessa huippukallista

Suomessa ruuan ja alkoholijuomien hinnat ovat Euroopan huippuluokkaa.

Tämä kiitos s-ryhmän ja keskon hyväveli duopoli kartellin!!!

Jos rahanteko on noin helppoa, niin ihmeessä et sinäkin yritä. Vai eikö kyvyt riitä, luuseri?

Voisitko lainata mulle muutama sata miljoonaa kauppojen pystyttämistä varten??

Aivan aivan.

Pankista saa, ja sijoittajilta. Etkö uskalla yrittää?

Vierailija
48/64 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruuankin hinnasta noin puolet on veroja eli äänestäkää vaan vasemmistoa hallitukseen.

Ruoan alv on 14%

Koulutettu työvoima ja tiet joitten päällä niitten rekat kulkevat maksavat. Ihan sama jos maksavat niistä verojen vai suorien maksujen kautta, hintaa tulee.

Eli ei sitten vero ollutkaan ihan pelkkä 14% kuitenkaan? Oikeastaan erinomainen esimerkki siitä miten "autoilijoiden" verotus kurittaa kaikista eniten lopulta vasemmiston takuutyyliin köyhimpiä, joilla rahat menevät asumiseen ja ruokaan.

Väärin laskettu. Ei saa huomioida kaikkea, koska tulos on vähemmän mairitteleva.

Vierailija
49/64 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jepjep. Eliitti on hommanut asiat niin että ihmiset luulevat että niillä mukamas on jotain vapautta valita.

Skeidakaksikko on määräävän markkina-asemansa turvin tullut vielä hävyttömän röyhkeäksi ja ylimieliseksi.

Mitä vaan voi sanktiotta sählätä, kun ei kerran todellisia vaihtoehtoja ole, ei ole pakko asioida meillä niin..

Vierailija
50/64 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä nyt saa vapaasti valita kauppansa ihan mistä syystä tahansa??

Tottakai saa, mutta et silti voi valita valinnanvarasi eli tarjonnan ulottumattomia olemattomia vaihtoehtoja.

Vierailija
51/64 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yök, autotunella akan ääni on tehty maksimaalisen tunteekaaksi ja mukavälittäväksi. Miten nuo näyttelijät nukkuvat öisin kun tuolla tavalla ovat huoranneet itseään?

Vierailija
52/64 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skeidakaksikko on määräävän markkina-asemansa turvin tullut vielä hävyttömän röyhkeäksi ja ylimieliseksi.

Mitä vaan voi sanktiotta sählätä, kun ei kerran todellisia vaihtoehtoja ole, ei ole pakko asioida meillä niin..

Siinä kun sitten yhteistuumin päättävät ettet enää ole tervetullut asiakkaaksi niin se on voi voi.

Vierailija
53/64 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä duunarin selästä revitä, vaan asiakkaiden. Otin muutama päivä sitten verkkopankista koko edellisen vuoden tiliotteen ulos CSV:nä, poistin kaikki muut rivit paitsi ruokakauppojen rivit ja ynnäsin yhteen. Tulos:

Sale: 32 ostoskertaa, 956,52 e

K-market: 38 ostoskertaa, 1 343,14 e

K-supermarket: 35 ostoskertaa, 1 542,28 e

K-kaupoilla on kyllä ostoskertoja muutama enemmän, mutta ei se noin isoa hintaeroa mitenkään selitä. Ei kai kukaan tosissaan väitä etteivät ne osingot, johtajien miljoonapalkat, suurperheellisten plussabonarit ja ketjutason väliportaat oikeasti näy missään? Sanon ihan suoraan että jatkossa tulen miettimään tarkemmin missä teen ruokaostokseni.

Suosittelen samaa laskentoa kaikille, jos tiliotteen saa ladattua koneelle. Lähtevät kivasti suomut silmiltä, jos niitä on jollain vielä ollut.

Vierailija
54/64 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin totta. Olen töissä Keskon paikassa joten tiedän kyllä mitä heidän toimintansa on. Oksettavaa.

Vierailija
55/64 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin totta. Olen töissä Keskon paikassa joten tiedän kyllä mitä heidän toimintansa on. Oksettavaa.

Ja en ole töissä kaupassa.

Vierailija
56/64 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihme märinää taas. Käy prismassa.

Kesko on paljon muitakin kuin k-kauppa. On ulottanut lonkeronsa aika pitkälle tässä maassa.

Vierailija
57/64 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joku vuos sitten Cittarin kassana ja heidän työterveys oli sitä luokkaa että miten sellanen on Suomessa edes laillista. En jaksa tarkempaa tässä avata mutta jos esim. viikonloppuna sairastuit niin jouduit menemään päivystykseen ja maksamaan itse päivystyskäynnin saadaksesi sairausloma todistuksen.

Vierailija
58/64 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruoan alv on 14%

Suosittelen prosentin käsitteeseen tutustumista.

Vierailija
59/64 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskon liikevoitto 2019: 462 miljoonaa euro eli ne ottivat 84 euroa jokaisen suomalaisen taskusta. Ja tuossa ei tietenkään mukana keskokauppiaitten ja johdon ökypalkkiot.

Miten kauan suomi aikoo sietää tuota laillistettua ryöstöä?????

S-ryhmän markkinaosuus on 10% enemmän kuin Keskon. Eli S-ryhmä vei Suomalaisten taskuista vielä enemmän :(

Vierailija
60/64 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lähikauppias on tosi mukava. Asioin mielelläni.