Oletteko huomanneet, että suuren ikäeron suhteissa se nuorempi alkaa vanhenemaan nopeammin?
Sille nuoremmalle alkaa tulla nopeammin ryppyjä ja harmaata kun seurustelee itseään reippaasti vanhemman ihmisen kanssa. Se vanhempi osapuoli ei kyllä nuorene yhtään.
Kommentit (13)
En. Olen huomannut, että vanhempi osapuoli pysyy nuorekkaamman oloisena.
Nyt kun sanoit... Kaveri on yhdessä 17vuotta vanhemman miehen kanssa. Ja kyllä kaverilla on alkanut hiukset harmaantua samaan tahtiin kuin sillä miehelläkin.
Hän on muutenkin syntynyt "vanhoihin nahkoihin", sillä tuo suhde on toiminutkin hyvin. Ja nainen on ollut aina ikäistään vanhemman näköinen ja oloinen. Viime vuonna pisti vaan silmään, kun 34 vuotiaan naisen hiukset alkaa olla todella harmaat.
Veikkaan, että se nuorempi ei vanhene sen vauhdikkaammin kuin ennen suhdetta, vaan on ollut jo alunpitäenkin hieman vanhemman oloinen kuin ikäisensä, ehkä siksi on mieltynytkin itseään vanhempaan kumppaniin. (Poisluetaan nyt tästä nää ihan selkeet sugar-daddy -keissit ja muut suhteet, joiden ei ole ajatuskaan perustua mihinkään tasavertaisuuteen). Vuosien saatossa kun pariskunta alkaa muistuttaa toisiaan, niin ikäerokaan ei samalla tavalla enää paista kilometrien päähän.
Totta, kun katsoo vaikka Saulia ja Jenniä niin ei tule ekana mieleen että ohoh mikä ikäero noilla.
Kauhulla ajattelen, millaiseksi Helmin elämä menee sen yhden papparaisen kanssa. Tuleeko hänestä raju "kohublondi".
Sitä odotellessa sitten, toistaiseksi olen luullut että mua on vanhentaneet huonot elämäntavat, mutta ehkä se on sittenkin toi vanhempi mies.
Taitaa olla mahdotonta, ellei sitten elintavat vanhemman kumppanin myötä.
En ole huomannut tällaista.