Jos uloste on hiilenmustaa, kuinka nopeasti tulee ottaa yhteyttä lääkäriin?
Riittääkö maanantaina vai kannattaisiko soittaa jo viikonloppuna päivystykseen? Olen raskauden vipalla kolmanneksella.
Kommentit (33)
myös kauheaa närästystä ja mahaan koskee myös päivittäin. Uloste mustaa ja rautatabletteja syön ;) Ei ole käynyt mielessänikään soittaa yhtään minnekään.
terkuin rv 31+
endin vähemmän mustaksi ja sitten oikein kunnolla mustaksi, ihan normia
Raskaus -> närästää, mulla närästi koko ootto ajan, ja maha oli kipee... tohon närästykseen voit hommata neuvolan kautta närästyslääkettä
Raskaus -> väsyttää
Eikä tullut mieleenkään että olisi mistään verestä johtunut.. =/
nyt ja kahdessa edellisessäkin raskaudessa. Ja alhaisen hempan vuoksi siis tuon Obsidanin aloitin. Jos siis minulta kysytään, niin ei syytä huoleen. T. rv39+
soittaa turhaan.
Oon syönyt kolme päivää Obsidania, mutta sen pakkausselosteessa sanotaan vain, että voi värjätä ihan mustaksi, siis hiilenmustaksi, ei tummanruskeaksi.
ap
Eikö se sun pee just olekin hiilenmustaa?????
kai se pitää sitten viedä oikealle lääkärille, kun av-palstalta tuli jo diagnoosi. En kai minä oikeesti tuommosta ole ennen tätä iltaa tiennyt, ihme kun lapseni on hengissä
Tiedoksi nyt kaikille, että obsidan värjää kakan mustaksi. Ja aika monista ruuistakin voi musta väri johtua. Kyllä ne sisäiset verenvuodot ilmoittaa itsestään muullakin tavalla kuin kakan värillä.
Kokemuksesta voin sanoa, että ihan mustaksi meni ja sitten kuurin jälkeen palasi normaaliksi. Jos kakkasi oli normaalia ennen rautaa voit olla turvallisin mielin. Rauta värjää kakan mustaksi/tummaksi, sama ainesosa sen mustaksi muuttaa suolistoverenvuodossakin. Jos tuo oire tuli vasta kuurin aikana olisin aivan turvallisin mielin tuon asian suhteen.
Närästys on yleistä raskauden aikana ja väsymys voi johta anemiasta jota tuolla obsidanilla hoidetaan. Älä nyt minnekään päivystykeen soita, ihan aiheesta nauraisivat sinulle.
http://www.verman.fi/index.php?k=13098
Musta kakkahan tarkoittaa verenvuotoa suolistoon kunnes toisin todistetaan!