Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiset kengät miehelläsi on jos siis selvästi itsekin pitää kengistään ja on tyytyväinen niihin

Vierailija
16.01.2021 |

?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan miehenä: Minulla on monet kengät, koska käytän niitä eri tilanteissa. Kontiot ei oikein sovi puvun kanssa.

Vierailija
2/9 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti Converset, oli kesä tai talvi. Tietty juhlissa sitten siistimmät nahkakengät, kesällä ruskeat ja talvella mustat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaelluskengät. Itse on tyytyväinen.

Vierailija
4/9 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaelluskengät. Itse on tyytyväinen.

Ilmeisesti sinä et?

Vierailija
5/9 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pitää eniten Salomonin ja Merrelin kengistään. Lipokkaat ovat myös Merrelin ja niissä viihtyy kesäisin. Mikäs siinä, siistin näköisiä kaikki, jokaisessa sisäpohjallinen on muotoiltu, myös lipokkaissa on sellainen holvikaarta tukeva pohjallinen.

Vierailija
6/9 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittokenkinä (rummut) on Philosophy Blues Original`it *. Muut on vaihtelevia merkkejä ja käyttö on lähinnä kelin mukaan.

* Nämä kengät hankin Bernard Purdien oppien mukaisesti. Rumpuja soitetaan buutseilla, tai siistillä nahkakengillä. Ohutpohjaisina nuo toimivat erinomaisesti (tuntuma).

Vierailija
7/9 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies käyttää vaelluskenkiä ulkoillessa talvisin (en muista merkkiä), kävelykenkinä sillä on iänvanhat, pehmeät Eccot ja vapaa-ajalla mitkä tahansa lenkkarit, kesällä vaihtoehtoisesti sandaalit, jos on kuuma kesä. Mukavuus on merkittävin asia kengän valinnassa. Ulkonäkö tulee kaukana perässä. Ohutpohjaisia lätyskäkenkiä se ei siedä ollenkaan eikä omista ainoitakaan tennareita.

Vierailija
8/9 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maiharit on ollut hyvä kompromissi

Vierailija
9/9 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soittokenkinä (rummut) on Philosophy Blues Original`it *. Muut on vaihtelevia merkkejä ja käyttö on lähinnä kelin mukaan.

* Nämä kengät hankin Bernard Purdien oppien mukaisesti. Rumpuja soitetaan buutseilla, tai siistillä nahkakengillä. Ohutpohjaisina nuo toimivat erinomaisesti (tuntuma).

Monethan käyttää tennareita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi