Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko niin itsekäs ettet päästä mökillesi tuttuja rentoutumaan silloin kun et siellä itse ole?

Vierailija
16.01.2021 |

Niin

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa täällä todella itsekkäitä ihmisiä. Ette päästä perhettä tai ystäviä rentoutumaam omalle mökillenne. Hävetkää, jos minulla olisi mökki niin kyllä pääsisi kaikki rentoutumaan sinne.

Itse oletan myös että ystäväni ja sukulaiset lainaavat mökkiä minulle silloin kun tarvitsen. Ilman kuluja tietenkin. Tai muuten ei kyllä sana ystävä kuvaa heitä mitenkään.

Vierailija
42/54 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs mökkimania sulla on heti aamusta päällä? Odotan seuraavaa mökkitarinaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mökki aina auki. Tuli valmiina takassa, sauna lämpimänä ja hirvipaisti uunissa. Puhtaat lakanat odottaa matkalaisia. - älä unta näe, osta oma mökki!

Vierailija
44/54 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ap tarjoaa kotiaan virkistymis ja lepopaikaksi asunnottomille, aina kun itse on töissä tai muuten pois kodistaan? Siellä niitten on mukava suihkutella, syödä ja nukkua sillä aikaa, eikä voi häiritä mitenkään, kun eihän ap silloin siellä ole.

Vierailija
45/54 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän mökille saat mennä vapaasti. Se on saaressa. Rakennettu 1970, remontoitu joskus 90-luvun alussa. Siellä on kaasuhella. En tiedä toimiiko. Valaistusta ei ole. Saunaa ei ole lämmitetty 20 vuoteen. Eikä varmaan sitä kaasuhellaakaan käytetty. Puuvessa 30 metrin päässä mökistä. Yksi huone, alle 30 neliötä ja sitten se sauna ja saunan pukuhuone. Kukaan ei ole oleskellut siellä vuosiin, käväisty lähinnä ja otettu kahvit pulloon ja grillailtu jotain pihalla. Grilli on toimiva, itse tehty. Perintömökki, jonka veli aikoo kunnostaa kun jää eläkkeelle, omistamme sen 50/50. (en usko että viitsii, kunhan puhuu, mutta sama se). Sisällä ei juuri viitsitä olla, kun haisee home, mutta ole hyvä, saat mennä. 

Vierailija
46/54 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai ap tarjoaa kotiaan virkistymis ja lepopaikaksi asunnottomille, aina kun itse on töissä tai muuten pois kodistaan? Siellä niitten on mukava suihkutella, syödä ja nukkua sillä aikaa, eikä voi häiritä mitenkään, kun eihän ap silloin siellä ole.

Niin ja varsinkin silloin kun ap on lokkeilemassa - siis lainaamassa tuttujensa mökkiä. Sinne asuntoon voi ottaa kodittomia pitemmäksikin aikaa. 

Vierailija
47/54 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästääköhän ap tuttunsa kotiinsakin rentoutumaan silloin kun ei itse ole siellä?

Vierailija
48/54 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästä edes mutsiani. Se akka vinkuu jatkuvasti, että pääsisi hiukan levähtämään kun sen naapurit möykkää koko ajan ja mutsi on kovasti sairaana. En minä itekkään mökillä käy vaikka sen lämpimänä pidän mutta märisköön akka kotonaan.

Vierailija
49/54 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat varmaan käyttää hikiset kamppeeni, kun en niitä tarvitse ennen pesua? Voit sitten pestä ne ennen palautusta.

Vierailija
50/54 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lainaa enää edes polkupyörä kenellekään. En hyödy siitä mitään, mutta lähes aina häviän jotain.

Vierailija
51/54 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokran maksamalla pääsee mökilleni. 

Vierailija
52/54 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lokkeilijoita riittää. Mun vanhemmilla on asuntoauto, ja pari tuttavaa ei enää moikkaa heitä, kun eivät ole saaneet autoa lainaan, kun vuokraaminen on niin kallista!

Omakohtaista kokemusta tästä. Matkailuautoamme alettiin HETI kyselemään lainaksi kun ostimme sen. Mitä ihmettä ihmisten päässä liikkuu? Se autohan on kuin toinen koti, henkilökohtaisia tavaroita täynnä. En minä päästä ketään nukkumaan omaan sänkyyni kotonakaan, miksi päästäisin matkailuautoni sänkyyn?

Hiukan ohis, mutta itse en sukulaisen/kaverin asuntoautoa ottaisi edes vuokralle, vaikka hän muutenkin sitä muille vuokraisi. Sukulainen voisi tästä toki pahastua, että miksi annan rahani ennemmin vieraalle kuin hänelle, mutta helpompi näin. Olen itse hyvin siisti ja järjestelmällinen ihminen, mutta koskaan ei voi tietää, mitä reissussa tapahtuu, eikä kaikkeen voi muutenkaan itse vaikuttaa. Ennemmin minä vuokraliikkeen kanssa selvitän kerralla, miksi esim. jääkaappi on mennyt rikki, kuin mahdollisesti kestän sukulaisen paheksuntaa ties kuinka kauan.

Vierailija
53/54 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin itsekäs että seisotan asuntoautoani käyttämättä, enkä suostu ilmoittamaan milloin sitä muka tarvitsen ensi kesänä. "Ystävät" vaativat tietoa jakaakseen "vuoronsa" suunnitellakseen lomansa.

Vierailija
54/54 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yksinäinen, eikö sinulla ole ystäviä, eikö puhelimesi soi?

Osta asuntoauto!

Huomaat että sinulla onkin paljon ystäviä ja puhelimesi soi usein.

Halvemmalla saat ystäväpiirin ostamalla pakettiauton. Voit myös lakata käymässä kuntosalilla.

Parhaat näistä ystävistä jopa maksavat "bensat".