Mistä perusvaatteita?
Mistä ostatte ihan tavallisia t-paitoja, pooloja ja college-puseroita? Ei kummallisia leikkauksia, pitsiä tai röyhelöitä. Entä housut, farkut, collegehousut ja trikoohousut? Löytyykö Ellos, cellbes, h&m? Marketeista? Kirppkseltä? Pitäisi päivittää vaatekaappi.
Kommentit (28)
kyllä niitä jostain löytyy, kun joka mammalla on juuri tuollaiset päällään
Prisma. Ei kuitenkaan kannata ostaa sitä kaikkein halvinta, se on ihan kuraa.
Nythän on Mammuttimarkkinat. Plussakortti mukaan ja ostamaan puoli-ilmaisia vaatteita.
Kierrätyskeskuksesta kävin just viikko sitten hakemassa kasan t-paitoja/toppeja ja parit farkut. Halvalla lähti, kun siellä oli tarjouspäivät, kaikki -50%
Prismasta Antti Tuisku collection.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Tokmannilta oon joskus jotain ostanutkin, mutta siitä on aikaa. Prisma löytyy myös lähikaupungista, täytyy käydä sielläkin vaateosastolla katselemassa. En ole tosiaan moneen vuoteen ostanut uusia vaatteita, kun olen pienituloinen, mutta nyt on pakko jotain ostaa. Ap
Itse ostan kontista. Välillä löytyy niin hyviä halvallakin, mutta välillä hinnat jotenkin sellaiset etten voi käsittää.
Kuitenkin jos ostan esim Prismasta, tai tolmannelta halvan vaatteen yleensä ne ei kestä meidän taloudessa. Kontista saan sen aijemmin kalliimman vähän käytettynä samalla rahalla. Lähes kaikki vaatteet joita hommaan on jotain goreteksia tai muuta ulkoilu vaatetta.
No tuohon myös että voin käyttää vanhempiakin vaatteita juuri katsoi että pitäisiköhän laittaa lapsen rippijuhliin oma rippihame, vähän tullut harvoin enää käytettyä, mutta kun on kunnollista materiaalia, on kestänyt edelleen ja on ihan siistin vielä.
Nanson, R-collectionin ja Tokmannin (!) t-paidat kestäneet mulla parhaiten. Noi kaksi ekaa on toki vähän kallimpia, mut toisaalta ehkä eetisemmin valmistettuja