Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa tota ovien kanssa ryskäämistä

Vierailija
16.01.2021 |

En ymmärrä miksi miehen pitää kulkea ovista hirveällä ryminällä. Ovet paukkuu myös silloin, kun avaa ne, puhumattakaan sulkemisesta. Säikähdän joka kerta. Mies ei käsitä ongelmaa. Irrotanko kaikki ovet vai mikä tohon auttaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske miestä kulkemaan ovista normaalisti, metelöimättä. Jos hän ei opi, kannattaa ottaa ero. 

Täysjärkinen mies oppii sulkemaan ovet hiljaa jo LAPSENA, koska vanhemmat opettivat, että ovia ei paiskota. Se häiritsee muita ihmisiä (ja myös perheen lemmikkieläimiä).

Vierailija
2/4 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käske miestä kulkemaan ovista normaalisti, metelöimättä. Jos hän ei opi, kannattaa ottaa ero. 

Täysjärkinen mies oppii sulkemaan ovet hiljaa jo LAPSENA, koska vanhemmat opettivat, että ovia ei paiskota. Se häiritsee muita ihmisiä (ja myös perheen lemmikkieläimiä).

Kulkee mielestään ihan normaalisti. Oikeastaan jopa pahempi ongelma on avaaminen. Avaa ovet jotenkin liian vauhdilla, samantien kun tarttuu kahvaan niin ovi on jo temmottu auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaako hän itse eron, jos demonstroit hänelle sinun tapasi kulkea ovista ja miehen tavan? Mulla on kaksi lasta ja heistä toinen on samanlainen, aukoo ja sulkee ovia kauhealla vimmalla ja äänellä. Oon yrittänyt näyttää miten hän kulkee ja miten me muut kuljetaan mutta ei hän huomaa eroa, eikä osaa omaa toimintatapaansa muuttaa. En tiedä mikä siinä on.

Vierailija
4/4 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia debiilejä tapauksia on kerrostalot täynnä. Ovet paiskotaan kiinni niin, että voisi kuvitella karmien irtoavan talon rungosta. Kun vielä ymmärtäisi miksi näin toimitaan, millainen vaurio laittaa ihmisen käyttäytymään niin?