Tuttavaperheen keskimmäinen lapsi ihan erinäköinen
kuin muut. Ei myöskään selviä äitinsä tai isänsä piirteitä näy hänessä. Kaksi muuta lasta aivan vanhempiensa näköisiä, molemmilla hyvin vaalea iho ja sellaisia hyvin hoikkia lapsia. Sitten tämä keskimmäinen on vankkarakenteisempi, hiukset paksut, iho talvellakin terveen värinen. Myös olemukseltaan hyvin erilainen verrattuna näihin kahteen muuhun lapseen. Asuivat vielä tämän toisen lapsen syntymän aikaan ulkomailla. Onkohan lapsi vaihtunut synnytyssairaalassa...
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Suvun piirteet voi periytyä kauempaakin. Esim. lapsi voi olla isovanhempansa näköinen. Minusta on esim. sanottu, että olen pappani siskon näköinen.
Ympäristötekijät vaikuttavat myös. Keskimmäinen poikamme on ihan naapurin miehen näköinen.
Tällaisten urpojen takia vanhempani erosi. Vääräleuat irvailivat, että en ole tullut yhtään isäni sukuun ja äidillä meni lopulta hermot, kun isäkin lähti tähän mukaan. Myöhemmin DNA testi osoitti, että isä oli oikeasti isäni. En ole aikuisiällä ollut missään tekemisissä hänen kanssaan. Isänäiti ihmetteli, miksi en pidä yhteyttä.
No siis minulla on kaksi lasta, toinen heistä on hoikka, pitkäraajainen ja kevytrakenteinen, kumpikaan vanhemmista ei todellakaan ole. Hän taas on kasvoiltaan aivan minun ja mummini näköinen. Toinen taas on kasvoiltaan aivan eri näköinen, ei ole minun eikä isänsä näköinen, mutaa on rakenteeltaan aivan minun kopioni, lyhyet raajat ja sormet, pieni jalka, persjalkainen. Ja molemmilla on taatusti samat vanhemmat. Ei sitä koskaan tiedä miten ne geenit jakautuu. Molemmilla on vielä aivan eri väriset hiuksetkin.
Meillä myös yksi lapsista erinäköinen kuin muut, ja jotkut idiootit jaksavat sitä aina lapsen kuulen ihmetellä. Samat vanhemmat kuitenkin kaikilla lapsilla., mikä tarve etes kellään kommentoida toisten ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä myös yksi lapsista erinäköinen kuin muut, ja jotkut idiootit jaksavat sitä aina lapsen kuulen ihmetellä. Samat vanhemmat kuitenkin kaikilla lapsilla., mikä tarve etes kellään kommentoida toisten ulkonäköä.
On kyllä uskomattoman tökeröä aikuisten ihmisten kommentoida lasten ulkonäköä ja verrata vanhempiin. Aiemmin ketjussa tällaiset urpot olivat aiheuttaneet avioeronkin, kun saivat lapsen isänkin epäilemään äitiä.
Minulla on kaksi biologista lasta, jotka ovat kuin yö ja päivä. Heitä ei arvaisi sisaruksiksi ulkonäön perusteella. Heillä on samoja harrastuksia ja aina, kun joku kuulee heidän sisarussuhteestaan, he saavat kuulla hämmästelyjä. Jos meillä olisi kolmas lapsi, saattaisi hän muistuttaa toista sisarustaan todella paljon. Tällöin meillä olisi ap:n kuvailema tilanne, missä yksi kolmesta olisi aivan eri näköinen, kun kaksi muuta.
Kun kumpaakin lastamme verrataan yksilönä meihin vanhempiin ja meidän sukuihimme, löytyy paljon samoja piirteitä. He ovat vaan sattumalta perineet aivan eri piirteet ja näyttävät siksi hyvin erilaisilta keskenään.
Ap, kannattaa muistaa myös se, että kyseinen pariskunta ei ehkä voi saada biologisia lapsia. Jos hedelmöityshoidot keskimmäisestä on tehty ulkomailla, voi luovutetut sukusolut olla geeniperimältään hyvin erilaisia.
Inhottaa tällaiset tuttavien "hyväntahtoiset" vihjailut.
Ulkonäkö voi tulla kauempaa suvusta. Mielenkiintoisesti itselläni on suht tummia eurooppalaisia esivanhempia, mikä klikkasi täydellisesti miehen saamelaisperimän kanssa 😄 Kahdelle maantienharmaalle suomalaiselle siunaantui hyvin eksoottisen näköiset sisarukset. Mies kyllä kriiseili asiaa aikansa, mutta wanhojen valokuvien ja sen geenitestin myötä usko palautui 😊
Asia ei mitenkään kuulu aloittajalle. Eli aloitus täysin turha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin on yksi kolmesta ihan erinäköinen, ja myös luonteeltaan erilainen. Isä on kyllä sama kaikilla.
Mistä tiedät?
Kai nainen nyt synnyttämänsä lapsen isän tietää?
Mistäs sen tietää jos useamman eri miehen lastit tullut sisään?
Sinulla on ikävä luulo naisten käyttäytymisestä.
Olen pahoillani.
Lapsi voi myöhemmin muuttua vanhempansa näköiseksi.
Viimeistään +50-vuotiaana moni muistuttaa toista vanhempaansa enemmän.
Mulla 2 lasta saman miehen kanssa. Ollaan onneksi erottu eikä mies halunnut lapsiaan enää nähdä.
Väitti ettei kuopus ollut hänen.
Hän itse petti minkä ehti niin kuvitteli ilmeisesti että kaikki sitä tekee.
Väitti mm. vanhemmilleenkin ettei ole hänen lapsensa.
Lapsi olikin eri näköinen. Esikoinen taas oli kuin ilmetty isänsä.
Veljekset nyt 17- ja 14-vuotiaat ja tämä ennen isänsä näköinen poika ei muistuta enää niin paljon isäänsä vaan minua ja nuorempi on kuin ilmetty kopio isästään.
Ei ole enää epäselvää isyys.
Nyt isä itkee kylillä kun ei saa tavata. Taitaa kaduttaa. Saisi tavata mutta poikiansa ei voisi vähempää kiinnostaa vieras ukko.
Kannattaisi mennä takaisin koulun penkille
Varsinkin biologian tunnille. Outo olettamus, että lapset ovat prikulleen samannäköisiä kuin vanhempansa ja sisaruksensa.