Mies humalassa yksin kellarissa :(
Itkettää miten humalassa se on, näyttää ja kuulostaa juopolta ja rähisee itsekseen myös siihen malliin kuin puistojen juopot. Aloitti tinttaamisen ip ja nyt tukevassa humalassa. Toivottavasti sammuis pian, onneksi lapset touhuilee omiaan toisessa kerroksessa eikä tiedä tilanteesta.
Kiva perjantai :(
Kommentit (29)
Kyllä lapset tietävät mutta ovat oppineet näkymättömiksi...
Täytyy kyllä ihmetellä naisten miesmakua.
Perisuomalainen kalsarikänni jos on poikkeustapaus. Muussa tapaukessa kannattaa yrittää ohjata hoitoon.
No eikös se ole parempi, että siellä kellarissa temuaa keskenään kuin pilaisi muiden illan samoissa tiloissa?
Kuulostaa juopolta, rähisee kuin juoppo=juoppo
Täällä sama. Meillä on erotilanne päällä ja mies humalassa, kannattaako mennä turvakotiin? Mies on kotona humalassa, sammui juuri keittiön lattialle, sain väkisin raahattua sänkyyn. Lapset ihmeissään ja aivan hämmentyneitä. Voinko mennä turvakotiin pakoon? Mies ei ole väkivaltainen, mutta ei tuo örvellyskunto pelottaa kyllä minua.
Mitä muuta voin tehdä? Voinko soittaa poliisit hakemaan putkaan? Auttakaa tietävät!
Taitaa olla Suomessa laillista juoda kotonaan alkoholia ja sammua omaan keittiöönsä, ainakin vielä.
Mies ei siis ole aggressiivinen, ei tuhoa mitään eikä esiinny päihtyneenä julkisella paikalla? Mihin siis poliiseja tarvittaisiin?
Jos nyt ihan oot oikeasti tosissasi, niin mieti hyvä ihmisen mitä teet lapsillesi ja elämällesi. Kuinka kauan kestää, että hän alkaa rähistä sinulle, lapsille? Kauanko menee että ottaa nyrkit käyttöön? Onko lapsillasi turvallinen ja hyvä lapsuus? Toimi ennen kuin on myöhäistä. Apua on saatavilla ja sinun ei tarvitse katsella tuommoista.
Vierailija kirjoitti:
Täällä sama. Meillä on erotilanne päällä ja mies humalassa, kannattaako mennä turvakotiin? Mies on kotona humalassa, sammui juuri keittiön lattialle, sain väkisin raahattua sänkyyn. Lapset ihmeissään ja aivan hämmentyneitä. Voinko mennä turvakotiin pakoon? Mies ei ole väkivaltainen, mutta ei tuo örvellyskunto pelottaa kyllä minua.
Mitä muuta voin tehdä? Voinko soittaa poliisit hakemaan putkaan? Auttakaa tietävät!
Anna olla kotonaan rauhassa, mutta heti ensi viikolla hoidat eron loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Soita turvakotiin ja kerro että pelottaa kotona, voitteko tulla. Hyvä että pidät lapsista huolta etkä ota riskiä että joutuvat näkemään tuota enempää.
Kutsuin aikanani poliisit kun mies tuli jatkuvasti kännissä kotiin ja viimeinen niitti oli sammuminen lattialle. Putkaan eivät vieneet, mutta kehottivat poistumaan kotoa, varsinkin kun asunto oli minun. Sen jälkeen ei tuli vain selvin päin.
Jos erotilanteessa tulee esimerkiksi huoltajuusriitaa tms., on tärkeää, että sinulla ap on näyttöjä, poliisi ja turvakoti on sellaisia.
Mä oon juopotellu takkahuoneessa, miksi mennä kellariin?
Miksi te typerät akat lisäännytte aina juoppojen kanssa? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Eikö selväpäinen nainen pärjää painissa umpikännissä olevalle miehelle joka sammuilee lattialle?
Halveksin tuollaisia äitejä, jotka altistavat lapsensa alkoholistin vaikutuspiiriin. Te pilaatte lastenne loppuelämän. Valehtelette itsellenne etteivät lapset muka tiedä tai ymmärrä.
Meillä taas menee näin että kun en halua harrastaa seksiä, kun mies humalassa. Ja kas, tästä syntyy kiva riita joka kerta. En muka halua miestä ja mies joutuu olemaan puutteessa.
Olisi juomatta ja selvinpäin, niin saisi. Tämä nyt iso ongelma.
Miten tätäkin vyyhtiä lähtisi purkamaan? Juomisesta ei voi edes keskustella, kun mies hermostuu. Mies huitelee mennä sitten pitkin kyliä, kun kotona kireä ilmapiiri.
Tämä näyttäisi olevan loputon oravanpyörä, johon ei ole ratkaisua :(
Vierailija kirjoitti:
Käännä voitoksi ja pistä nuolemaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö selväpäinen nainen pärjää painissa umpikännissä olevalle miehelle joka sammuilee lattialle?
Helposti. Sellaisella on hitaat refleksit.
Haluaa hupun päähänsä ettei tarttis kestää arkea, muijaa ja mukuloita, ja unohtais myös koko viikon.
Voi teitä. Kurjaa kaikille.