Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen syksystä asti juonut joka ilta olutta. Nyt huomaan, ettei pääni pelaa yhtä hyvin kuin ennen. Eihän tuo voi johtua oluesta ? Eihän?

Vierailija
15.01.2021 |

Juon 2-8 tölkkiä illassa. Suurimmaksi osaksi 2-3. Mutta pari kertaa viikossa sen 8.

Ennen olin tarkka. Mutta nykyisin en enää havainnoi ympäristöä niin hyvin. En siis välttämättä "tajua" puolituttuja kaupungilla. (Ei ole normaalia minulle)

Voiko johtua alkoholista? Ikää 34v

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toki. Jatka vaan samaa tahtia.

Vierailija
2/12 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Tottakai voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

juo hitaammin

Vierailija
4/12 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi on liuotin...

Vierailija
5/12 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, varmaan lievä korona.

Vierailija
6/12 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti. Lopeta nyt.

Vierailija
7/12 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en juo edes ihan joka ilta, mutta huomaan silti ettei pää toimi enää normaalisti. Jokin aika sitten pystyin pitämään parin viikon taukoa juomisesta, pää alkoi toimia paremmin. Sitten aloin taas juoda. On tää perseestä. Silti ei saa lopetettua.

Vierailija
8/12 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta, mä oon juonut juurikin tuon verran 2018 vuodesta saakka muutamaa päivää lukuunottamatta ja mulla pää toimii paremmin kuin ennen. Sitä paitsi nykyään neljästä isosta (0,5l) oluesta ei tuu edes hutikkaan. Vuos sitten siirryin nelos olueen, kun kolmoset maistuu vedelle.

Vierailija
9/12 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu varmaan kaljan estrogeenista.

Kaljassa on humala yrttiä, joka on yksi kasvikunnan estrogeenisin kasvi. Humalan poimijat nukahtelevat humalapelloille ja nuoret pikkutytöt alkavat menstruoimaan liian aikaisin kun ovat jatkuvasti kosketelleet humalaan.

Joten enpä ihmettele kokemuksiasi. Kalja ei ole krooninen juoma, ainakaan miehille.

Vierailija
10/12 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit myös luoda itsellesi hiivasyndrooman tuollaisella oluenkäytöllä. Sen yksi oleellinen oire on aivosumu. 

Vierailija
11/12 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hhö, seinänaapuri kavereineen on tehny samaa ainakin kolme vuotta, jo ällin kulussa näkyy eikä ikääkään oo ku n. 25 kaikilla.

👎

Vierailija
12/12 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa kun ei enää 6 olutta nouse päähän. Pitäs varmaan pitää tyyliin 6kk tipatonta muttei pysty...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi