Kaikkien aikojen halvin litra maitoa!
Ostin tänään Lidlistä litran maitotölkin. Normaalisti se maksaa 75 senttiä. Mutta nyt se oli 30% alennuksessa joten se maksoi vain 52 senttiä. Oho, aika halpaa maitoa. 52 senttiä litra, vautsi! En muista milloin maito olisi viimeksi ollut noin halpaa. Mutta ei se varmaan kaikkien aikojen halvinta maitoa ollut, en vain muista koskaan halvempaa maitoa nähneeni.
Milloin/mistä/miksi sinä olet saanut maitoa erityisen halvalla?
Kommentit (10)
Cittarissa oli 0,15 e litran tölkki (: pari viikkoa sitten
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh! Aikamoista! Pitäisikö tuo muka uskoa? Kai ostit pakastimen täyteen maitoa?
Niin, tosiaan, unohdin mainita sen ilmiselvyyden että Lidlin maito oli alennuksessa siksi että se on parin päivän päästä vanhenemassa, tietysti. Kai tuo Cittarin maito oli alennuksessa samasta syystä? Ei kai tuoretta maitoa voi ikinä ikinä ikinä saada noin halvalla? Kai se olisi laitontakin?
ap
Mä lopetin maidon juonnin vuonna 1986. Olin silloin 8 v. Hyvin olen pärjännyt.
Haen joka päivä pari litraa ilmaista maitoa.
Ostan aina vapaan lehmän maitoa vaikka maksaakin vähän enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Haen joka päivä pari litraa ilmaista maitoa.
HÄH?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh! Aikamoista! Pitäisikö tuo muka uskoa? Kai ostit pakastimen täyteen maitoa?
Niin, tosiaan, unohdin mainita sen ilmiselvyyden että Lidlin maito oli alennuksessa siksi että se on parin päivän päästä vanhenemassa, tietysti. Kai tuo Cittarin maito oli alennuksessa samasta syystä? Ei kai tuoretta maitoa voi ikinä ikinä ikinä saada noin halvalla? Kai se olisi laitontakin?
ap
Kyllä oli päiväystuote. Seuraavana päivänä parasta ennen. Ostin yhden purkin.
Kerran ostin lapputuotteen, pienen kalliin purkin josta huomasin sitten kuitenkin maksaneeni normaalihinnan.
Katson kyllä aina lapputuotteet -60% aikana, mutta maitoja ei ole kyllä ollut. Onneksi on usein jotain muuta. Maitoa olen katsellut lähinnä jos yrittäisi tehdä jotain juustoa itse, juotavaksi ostan nykyisin yleensä vain yhden purkin kun ei viitsi haalata painavia kasseja kovin montaa, käyn harvoin kaupassa.
Nyt minä vasta tajusin, että minun olisi pitänyt ostaa tuota erityisen halpaa maitoa kokonaiset KAKSI tölkkiä!
Vielä 10 vuotta sitten maito maksoi aina melkein euron litralta, siis jotain 80 tai 90 senttiä. Nykyään ei tulisi mieleenkään maksaa maidosta niin paljon. On se kyllä hienoa tämä nykyaika kun maito on niin halpaa ettei tarvitse hintaa murehtia.
ap