Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JEE! Karppausta 2kk takana ja vihdoinkin näytän hyvältä!

Vierailija
03.08.2006 |

Painoa lähtenyt 5 kiloa ja selluliitti kadonnut lähes kokonaan. Mieskään ei saa tarpeekseen uudesta ulkomuodostani:)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai itse asiassa kerkis jo kilolle alkuviikosta noustakin ja en tajua MIKSI???

Vierailija
2/2 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin puolittaisen karppauksen kesäkuun alussa ja tuota 72,7kg ennen lähti n 2-3kg nesteitä. Eli lähtöpainoni oli 75kg ja hiukan päälle.

Syön ns terveellisemmin, eli en käytä sokeria juurikaan. Karppaan pääosin, mutta sallin itselleni ehkä joka toinen päivä jotain herkkua, kuten näin kesäaikaan jäätelöä. Senkin suhteen kyllä katson minkä kokoista jäätelöä ostan. Eli murueskimo/mansikkaeskimo on ollut tämän kesän suosikkini.

Minulla painonpudotuksessa auttaa myös Metformiini lääkitys, jonka aloitin heinäkuussa PCO:n takia. Eli ajoitan nuo hiilarien syönnit joko aamuun tai iltaan lääkkeen ottamisen aikoihin.

Aamupalaksi syön usein viiliä ja lehtileipää päällyksillä. Usein tulee keitettyä myös kaakaota (Extran tummaa kaakaota, enkä lisää sokeria) aamujuomaksi kahvin sijasta. (kahvia en enää juokaan)

Töissä lounaaksi salaattia tai jotain kasviksista tehtyä ruokaa. Välipalana viiliä, vesimelonia, kurkkua, lehtileipää tai palanen tummaa 70% suklaata.

Kotona ruoaksi ihan tavallista ruokaa, mutta ilman perunaa, riisiä tms. Kun teen perheelle ruokaa, keitän yleensä itselleni lisukkeeksi parsa/kukkakaalia tai teen jonkun muun kasvishöystön.

Iltapalaksi lehtileipää, munakasta, raejuustoa tai ylipäänsä juustoja tms. Joskus grillikanaa, makkaraa tms.

Olo on mahtava ja paino tippuu itsestään. Olen tyytyväinen näihinkin lukemiin, enkä tavoittele kovempitahtisempaa pudotusta. Jatkan näin toistaiseksi. Tästä on tullut elämäntapani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi