Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettajan silmätikkuna?

Vierailija
15.01.2021 |

Onko kokemusta, että aikuispuolella on opettaja ottanut silmätikuksi? Miten ratkaisitte asian?

Mulla ei oo kokemusta tällasesta, entiset koulut oon käynyt pk-seudulla, mutta nyt käyn koulua joka on "pienessä kylässä" ja opettaja on näköjään ottanut mut silmätikuksi (heittää "mukahauskaa" vitsiä, yrittäen saattaa mua jotenkin huonoon valoon, saa raivokohtauksia mulle, arvioi täysin epäoikeudenmukasesti ja jopa laittomasti, on aina eri mieltä mun kanssa, jättää tahalteen sivuun tehtävistä yms). Voiko pelkkä kaupunkilaisuus tehdä opettajasta niin vihaisen ettei opeta samalla tyylillä kuin muita tai opeta edes opettaja-etiikan mukasesti?

Vai tiiättekö että onko maalaiskoulut tosiaan "erilaisia" kun koulut pk-seudulla?

En jaksais arvuutellakaan että voinko suorittaa tutkinnon loppuun, vai tuleeko jotain ongelmaa opettajan puolelta vielä lisää tms.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, ei ole ammattiin sopiva, ilmoittaisin suoraan rehtorille, ei tarvitse edes yrittää tulla toimeen opettajan kanssa, joka ei noudata sovittuja sääntöjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän