Variantit leviävät, onko todennäköistä että rokote suojaa muuntuneelta virukselta?
Rokote taitaa olla turha yritys taistella muuntautumiskykyistä virusta vastaan. Eristäytyminen ainoa tapa pysyä Koronan ulottumattomissa. Ottakaa kantaa, itse olen rokotteen tuoman toivon jo menettänyt
Kommentit (7)
Ei suojaa! Uusi mutaatio huhun mukaan aiheuttaa jäsenten irtoamista. Jollain sukulaisen sukulaisen tuttavalla Britanniassa oli tippunu toisesta kädestä sormet ja koko jalka.
Virologien mukaan suojaa.
Ja tätä seurataan tarkasti.
nRna rokote on siitä hyvä, että sitä voidaan muuttaa helposti, eli jopa päivässä, kunhan sekvessointi on tiedossa
En usko että suojaa ja aion jatkossakin seurata vauva-palstailijoiden mielipiteitä aiheesta mieluummin kuin asiantuntijoiden analyyseja.
Vierailija kirjoitti:
Ei suojaa! Uusi mutaatio huhun mukaan aiheuttaa jäsenten irtoamista. Jollain sukulaisen sukulaisen tuttavalla Britanniassa oli tippunu toisesta kädestä sormet ja koko jalka.
Ai kauhee!
Rokote on siinä mielessä hyvä, että elimistöllä on jotain haisua koronasta. Ei tule ihan uutena juttuna ja ehkä tauti ei tule niin kovana.
Näin minä ajattelen.