Mies ei osaa mitään käytännönasioita tai kotitöitä
Onko olemassa jotain kurssia mihin voin lähettää aikuisen miehen opettelemaan arjen asioita? Ei osaa mitään kotitöitä mm. tiskaaminen, pesukoneen käyttö tai vessanpesu. Ei ymmärrä tavallisia asioita kuten ruoka menee pilalle jos sitä säilyttää huoneenlämmössä (esim makaroonilaatikko). En jaksa joka kerta näyttää uudelleen ja uudelleen samoja vessaharjan pyörityksiä tai muistuttaa että pyykit pitää jopa laittaa kuivumaan pesun jälkeen.
Kommentit (21)
Ei ole. Tee sinä ne kotityöt, siksihän sinä olet olemassa.
Kehno provo.
onko muuten jännä vai miksi olet sen kanssa?
Pakotettiinko sut aseella uhaten yhteen tuon miehen kanssa?
Ei viitsi.
Joko koulutat tai luovutat ja poistut takavasemmalle.
Mies vaan leikkii tyhmää, koska uskoo että teet lopulta kaiken itse, kunhan hän sikailee riittävästi.
Mitä muuta mies ei osaa? Onko muulloin sika?
Maksakoon siivoojan, kokin ja sisäkön. Lisäksi mahdollisesti autonkuljettajan ja puutarhurin.
Ei ole. Jos ei opi tai ei halua, niin mikään ei auta. Paitsi kirjoitat ohjeet paperille johonkin muistikirjaan. Ja niin, miehen vaihto auttaa jos kyllästyit jo.
Kävikö äiti siivoamassa hänen luonaan, kun erehdyit menemään yksiin hänen kanssaan? Ja tulikin yllärinä, että mies ei ollut itse siivonnut, vaan äiti...
Löikö hän päänsä vai saiko sairaskohtauksen vai mikä sen aiheutti, että hän yhtäkkiä lakkasi osaamasta, vaikka oli seurusteluvuosinanne ja yksin asuessaan nämä asiat itse osannut ja hoitanut?
Onko analfabeetti? (luku- ja kirjoitustaidoton)
Vain palstanainen on niin urpo, että tulee kehuskelemaan omaa kehitysvammaisuuttaan palstalle.
Taas on mies paska, mutta aloittajalla ja palstanaisilla tuntuu olevan loputon paskafetissi
Esim Tampereen palvelualan ammattiopisto:
Puhtaus- ja kiinteistöpalvelualan perustutkinto, kodinhuoltaja tai toimitilahuoltaja
Ravintola- ja catering-alan perustutkinto, kokki tai tarjoilija
Pientä luxusta viikonloppuihin:
Elintarvikealan perustutkinto, leipuri-kondiittori
Ai ai sitä miestä Mitähän muuta se ei tänään osaa.
”Ei osaa” on laiskojen tekosyy. Ei kannata uskoa, vaan jättää vaan hommat tekemättä toisen puolesta.
Hän kouluttaa sinua tekemään kaiken. Moni mies on onnistunut tuossa, kun on vain sitkeästi jaksanut olla osaamatta.
Älä muuten yritä sitä ovelaa temppua jättää kaikki tekemättä, jotta puolisosi alkaisi kärsiä sotkuisuudesta ja ihmeesti ryhdistäytyisi. Ei hän kärsi. Ja jos hän tietää olevansa voiton puolella, miksi ihmeessä hän yhtäkkiä alkaisi antaa periksi?
Vierailija kirjoitti:
”Ei osaa” on laiskojen tekosyy. Ei kannata uskoa, vaan jättää vaan hommat tekemättä toisen puolesta.
Jospa mies ei ole laiska vaan väsynyt töistä ja haluaa tehdä hommat silloin kun itse päättää, eikä silloin kun toinen sanoo tai patistaa. Pakottaminen voi viedä joidenkin halun saada oma into.
Osaa se, mutta tietää ettei tarvi tehdä, kun sinä teet.