Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö ihmisiä, jotka jatkavat juttuaan vaikka kukaan ei kuuntele?

Vierailija
15.01.2021 |

Itse tiedän yhden tuollaisen naishenkilön. Jotenkin outoa, että vaan jatkaa ja jatkaa puhumista vaikka selkeästi kukaan ei kuuntele.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja sellaisia, jotka kertovat samat jutut yhä uudelleen. Eivätkä lopeta, vaikka joku sanoisi, että joo, olet jo kertonut tämän. 

Vierailija
2/23 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kiinnosta kenekään ”kuuntelut”. Juttelen niin kauan kuin huvittaa 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan minä. Kaikki rupeavat aina puhumaan päälle omaansa, mutta en anna sen häiritä vaan kerron loppuun mitä olin sanomassa.

Vierailija
4/23 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä. Vaikka teitä kusipäitä ei kiinnosta niin tiedättekö miten hiton monta kertaa minä olen teeskennellyt että kiinnostaa jotta saatte puhua surkeasta ja merkityksettömästä elämästänne ja kokea olevanne tärkeitä? Todella monta, moooonta kertaa. Joten te pikku paskapäät olette siinä ja kuuntelette ameebana mitä olette, vaikka väkisin, sen yhden kerran kun minä puhun. Asia selvä?

Vierailija
5/23 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua kiinnosta kenekään ”kuuntelut”. Juttelen niin kauan kuin huvittaa 😂

Olet varmaan aika raskasta seuraa.

Vierailija
6/23 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä. Vaikka teitä kusipäitä ei kiinnosta niin tiedättekö miten hiton monta kertaa minä olen teeskennellyt että kiinnostaa jotta saatte puhua surkeasta ja merkityksettömästä elämästänne ja kokea olevanne tärkeitä? Todella monta, moooonta kertaa. Joten te pikku paskapäät olette siinä ja kuuntelette ameebana mitä olette, vaikka väkisin, sen yhden kerran kun minä puhun. Asia selvä?

:D

Vierailija
7/23 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kiusaaja ja eikä ymmärrä, että toiset saattavat oikeasti kuunnellakin vähintään kohteliaisuudesta.

Vierailija
8/23 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sinä kuuntelet, koska muuten et tietäisi hänen jatkavan juttuaan ;)

Vierailija
9/23 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän siinä väkisinkin kuulee, jos tämä tarinankertoja on samassa huoneessa.

Vierailija
10/23 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieesten ja naisten ero on siiinä että miehet puhuu enemmän asioista ja naiset ihmisssuhteista.

Vierailija
11/23 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ole tullut tilannetta eteen. Mielestäni on kuuntelijan velvollisuus kuunnella, jos joku aloittaa jutun. Jos tuollainen tilanne pääsee käymään, että kukaan ei kuuntele, kun joku kertoo juttua, niin kyllä siinä on omituisia ne, jotka eivät kuuntele.

Vierailija
12/23 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pakottaa kuuntelemaan? Mä en todellakaan jää väkisin tai kohteliaisuudesta kuuntelemaan jos asia ei kiinnosta tai koske minua.

Vierailija
13/23 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuuntelen kyllä, vähintään puolella korvalla.

En sitten vain kannusta jatkamaan.

Vierailija
14/23 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tiedän.

Yksi kaveri kertoo aina samat jutut uudelleen, eikä lopeta vaikka hänelle sanoisi että hei olet kertonutkin tuon aiemmin. Ilmeisesti omat jutut viihdyttää niin paljon.

Toinen taas vouhkaa kovaan ääneen pitkiä monologeja asioista mistä on juuri lukenut jotain. Ei katso ollenkaan seurassa olevien reaktioita siitä että kiinnostaako muita aihe yhtään, tai sitä olisiko kenelläkään väliin mitään sanottavaa. Naureskelee omille jutuilleen, vaikka kukaan muu ei. Alkuun saattaa olla hauskaa seuraa, mutta kun sama vaan toistuu, ei jaksa häntä enää.

Vierailija
15/23 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi puolituttu soittelee ja löpisee omia juttujaan. Kerran jätin puhelimen auki pöydälle ja läksin muihin hommiin. Puolen tunnin päästä tulin takaisin ja tämä pölpötti edelleen puhelimessa. :D

Vierailija
16/23 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän siinä väkisinkin kuulee, jos tämä tarinankertoja on samassa huoneessa.

Eli häntä kuuntelee ainakin yksi, sinä. 

Vierailija
17/23 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kylllä jos asiasssa ei ole mitään sisällltöä ja osoitttautuu etttä joku tietty sanoma osoittautuuu asian olennaiseksi tavallaaan lietsomiseksi jota kaikin mahdollisin tyylikeinoin pyritään tuomaan esillle ja vahvistamaaan kantaansa ja myös saaaman vastapuoli vakuuuttuneeksi siitä.

Vierailija
18/23 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista juttua on vaikeaa kuunnella, joka on lähtökohtaisesti johonkin pyrkivä, jolla haetaan jotain itselle...

Sen sijaan rupattelu on mukavaa, kun on samalla aaltopituudella toisen kanssa.

Vierailija
19/23 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä on ollut tämmöisiä. Onneksi kaikki voivat kiireeseen vedoten lähteä pois. Sitten on niitä jotka palavereissa puhuu puutaheinää ja esimies kärsivällisesti kuuntelee ja muut yrittää kestää. Ärsyttävä tapa puhua, kaikki kerrotaan pitkästi ja välillä pitää miettiä mikä se sana olikaan jne.

Vierailija
20/23 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhta saaren Laura ja siskonsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme