Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaatko vapaapäivänä työpuheluihin

Vierailija
15.01.2021 |

?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Työpuhelin on äänettömällä illat ja viikonloput. Pidemmiksi lomiksi sammutan sen. Eri asia jos on sovittu erikseen päivystämisestä, silloin toki vastaan ja saan siitä korvauksen.

Vierailija
22/24 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te pidätte työpuhelinta vapaalla lainkaan mukana?

Ymmärrän toki etätyön nyt tai liikkuvan työn, mutta kyllä oma puhelimeni jää työpaikalle laatikkoon ja suljettuna. Ei ole puhelinetuutta ja mielestäni myöskään vakuutus ei korvaa, jos puhelin vaikkapa anastetaan muualla kuin työpaikalla, vaan olen korvausvelvollinen itse.

Osalla työpuhelin toimii myös henkilökohtaisena puhelimena. Osalla sopimus velvoittaa olemaan tavoitettavissa (johtajasopimus).

No sit se on ihan henkilökohtainen helvetti jos ei ole omaa puhelinta hommannut. Mikäli sopimus velvoittaa olemaan tavoitettavissa niin siitä saa sit rahaakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavallinen tehdasduunari jolla työaika loppuu kun kello piikissä. En vastaa työajan ulkopuolella jos työpaikasta soitetaan, viestin luen kyllä.

Vierailija
24/24 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan, koska a) työpaikalta soitetaan vain, jos on pakko b) asiakkaalle vastaan myös, ja tarvittaessa ohjaan kollegalle.

Työpuhelimeen voi tulla myös yksityissoittoja, koska numeroni on tiedossa monilla, enkä tunne niitä numeroita - en työpuhlimeen viitsi tallentaa kaikkien numeroita.

Kun en ole puhelinmyyjä, ei ole paljon työpuheluita.

Sen sijaan kotipuhelimeen vastailen laiskasti, jos en tunne numeroa.