Penkkarit ja vanhojentanssit perutaan
Kommentit (72)
Sinne meni kalliin puvun hankinta. Voi v
Voi sääli. Typerää, ei voi muuta sanoa!
Tanssit siirretään.
Kerrankin ei tarvitse palella!
Mitä sitten? Luuletko että 40-luvulla lukiolaiset odottivat tansseja tai penkkareita kun pommisuojaan piti juosta kolmen tunnin välein?
Penkkarit perutaan, tanssit siirretaan
Ihan sairasta ja koko ajan menee hullummaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Luuletko että 40-luvulla lukiolaiset odottivat tansseja tai penkkareita kun pommisuojaan piti juosta kolmen tunnin välein?
Ymmärrän, että 80 vuoden takaiset tapahtumat ovat relevanteja jollekin AV-haaskalle, mutta jotain rajaa tuohon pas kanpuhumiseen.
Meillä ainakin 80-luvulla penkkarit oli ulkoilmassa, en oikeasti jaksa tajuta, miksi niitä ei voi pitää.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ainakin 80-luvulla penkkarit oli ulkoilmassa, en oikeasti jaksa tajuta, miksi niitä ei voi pitää.
Minä en taas tajua miksi ei voisi olla pitämättä? Omat tanssini jätin aikoinaan välistä. Turhaa elitististä perintöä koko touhu.
Tää on niin surullista nuorten kannalta. Suomessa on kuitenkin niin hyvä tilanne verrattuna moniin maihin. Nuorten pitäisi saada elää!
Vierailija kirjoitti:
Itse olin abi myös 80-luvulla, ja kyllä se hulina alkoi sisätioloista, kun kierrettiin luokkia.
Harmi ne penkkarit, vanhojen tansseihin ei tytär ois muutoinkaan osallistunut.
Terveys ja turvallisuus toki ennenkaikkea. Mutta ikävää ettei sitten koe sitä penkkaritouhua. Tosin sillä ei ole yhtään kaveria lukiossa, pari tuttua poikaa vain joita moikkailee, niin en tiedä olisiko nekään sitten olleet kiva tapahtuma kun yksin pyörinyt siellä jossain banaanipuvussa tai mikä lie olisikin teema ollut.
Pk-seudulla ainakin. On kyllä ollut melko kurjaa vuoden 2020 ylioppilaille, no he ehtivät viettää penkkarit ja vanhatkin tanssivat. Mutta yo-juhlia ei sitten pidetty. Nyt nämä tämä vuoden abit ei sitten juhli penkkareita ja voisin kuvitella, että siinä menee myös vanhojen tanssit samalla. Saas nähdä voivatko pitää normi YO-juhlat, se taitaa riippua rokotustahdista. Kunhan nyt pysyisivät terveinä ja saisivat kirjoitukset hoidettua.
Onko nyt varma?