Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako 48v enää opiskella

Vierailija
15.01.2021 |

Esim joku amk-tutkinto? Vaiko odottaa noutajaa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa, itse opiskelin toisen maisteri tutkinnon yli viisikymppisenä.

Työllistyitkö sille uudelle alalle ja saitko katetuksi opiskelusta aiheutuvat kulut (poissa töistä opiskelujen takia)?

Vierailija
22/25 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 58-vuotias ja opiskelen tutkintoa työni ohella pärjätäkseni kilpailussa työmarkkinoilla. Ja omasta mielenkiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse opiskelin parikymppisenä, yliopistolla kulki ryhmämme mukana 67-vuotias mummeli. Ihan hyvin pärjäsi, sai maisterin paperit ennen meitä. Ilmeisesti ihan omaksi ilokseen opiskeli.

Äitini on nyt 51v ja aloitti syksyllä sosiaalitieteiden maisteriopinnot. Sanoo että kun hän pääsee eläkkeelle, eläkeikä on 70v.

Vierailija
24/25 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa, itse opiskelin toisen maisteri tutkinnon yli viisikymppisenä.

Työllistyitkö sille uudelle alalle ja saitko katetuksi opiskelusta aiheutuvat kulut (poissa töistä opiskelujen takia)?

Opiskelin työn ohessa varsinaisia anision menetyksiä ei tullut (työ joustavaa, mahdollisuus paikata illasta jos päivällä luentoja). Tarkoitus ei ollut vaihtaa alaa vaan ihan itsensä kehittämisen vuoksi ja mielenkiinto asiaan. Gradua sitten yöllä/lomilla.. :-)

En todellakaan ajatellut että raha tässä ratkaisee.

Vierailija
25/25 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa, työuraa kuitenkin vielä 20 vuotta jäljellä. Just aloitin itsekin uuden AMK-tutkinnon opiskelun, kesto 4 vuotta, ja täytän tänä vuonna 47.

Tsemppiä! Itse aloitin AMK-opiskelut 47-vuotiaana. Valmistuin 51 v ja jatkoin vielä YAMK - tutkintoon saakka. Opiskelin työn ohella molemmat tutkinnot ja sain hyvän työpaikan. Palkka nousi ja työ on mielekkäämpää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi