Miksi Subwayssa tilauksen teko on niin monimutkaista?
Kävin liikkeessä, oli jonoa. Jotenkin pitäisi tietää heti mitä tilaa ja kysellään kaikkea. En jäänyt tekemään tilausta 🙄
Kommentit (715)
Sen takia en käy subwayssä. En ymmärrä enkä tajua ja hövettää se jahkaaminen.
Olen ratkaissut tämän sitten, että minulla on A4:n taskussa, johon olen tussilla kirjoittanut selkeästi kaikki ylös. Ei tarvitse kuin ottaa esille ja pitää siinä. Aiheuttaa myös hauskoja tilanteita. Eipähän tarvitse ottaa edes luureja korvista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä jotakuta närästää se, että kaikki ei tykkää subin toiminta-ajatuksesta. Laita vaikka oma ketju sille miten tykkäät asioida subissa.
Tässä vituttaa lähinnä se miten avuttomia ja surkeita ihmisiä on, jotka ei kykene yhtä leipää tilaamaan.
Tykkään tilata leivän tähän tyyliin: yksi tuollainen kana-juustoleipä, kiitos.
Enkä luetella kaikkia sen valmistusaineita erikseen.Subi on parempi, koska sen saa itse räätälöidä ja päättää. Onko se niin vaikea tajuta?
Jossain valmispatongeissa on paljon köyhemmät sisällöt yleensä.
onko niin vaikea tajuta, että toinen on jo räätälöinyt sen mitä haluaa: yksi tuollainen kana-juustoleipä, kiitos? Hän ei räätölöinyt haluavansa siirtyä myyjän kanssa valitsemaan 40 eri täytteestä mitä siihen kana-juustoleipään laitetaan.
Siis mikä 40?
Valkkaat kasvikset ja soosin. Ei ole yhteensä edes 40 vaihtista.
Mausteet perää, jos haluat.
subin sivuilla kerrotaan, että on 40 eri vaihtoehtoa
Vierailija kirjoitti:
Mä en nykyisin enää käy Subwaylla johtuen siitä, että niiden leivät on usein jotenkin mauttomia ja eltaantuneita, tosin tässä suhteessa taitaa olla ravintoloiden välillä eroa. Parhaimmillaan vois mennäkin, mutta kun monesti se leipäosan syöminen tuntuu paperimössön syömiseltä, niin ei kiitos.
Sanoitko leivät:D Monikko? Sitä yhtä ja samaa ulkomailta jäisenä Suomeen lennätettyä ja rekalla kuljetettua leipää se on, takahuoneessa sulatettuja patonkeja pyöritellään milloin Sesam-siemenissä, ja milloin missäkin ja on muka useita leipiä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Voi jumalaude on teillä ongelmat! Mä sanon vaa "spicy italian paahdettuna ja juustolla ja kaikki kasvikset". Mitä v×tun väliä mitä muut jonossa ajattelee sun tilauksesta.
Älä unohda valita leipää, kokoa, millaista juustoa, mitä kastiketta kahdeksasta, sipuli tai chilihiutaleita vai ei.
Huomaa että ne joista on helppoa on käyneet 100 kertaa ja aina tilaa yhden saman jutun.
Vierailija kirjoitti:
Ite en käy subways siksi, kun esim siellä myytävä kana on thaimaalaista. Tuskin yksikään tuote tai raaka-aine on kotimaista.
Totta turiset, kaikki kiikutetaan jostain mikä mikä maasta Suomeen ja Suomesta hankitaan korkeintaan jokin tomaatti ja salaatti. Lihoja tuodaan mm Irlannista, "välimeren herkut" on peLkkää majoneesia johon on sekoitettu halpaa turskaa, ja samaa rataa noudattavat muutkin Subway-tuotteet. Hurjaa saastutusta lento - ja rekkamatkoin jostain kaukaa.
Subwayn ulkomailta tuotu leipä ei ole leipää vaan sokeripitoista pullaa ! Tästä on jopa valitettu joissakin maissa. Lihot varmasti!
Miten voi olla Subin tilaamisen opetteleminen liian vaikeaa? Senhän voi päätellä ihan paikan päälläkin, ei tarvitse mitää ihmeellistä sisäistää, Miten pärjäätte liikenteessä? Siellä vasta onkin sääntöjä ja monta muuttujaa: pitää muistaa minkä värisellä valolla ei saa ajaa ja että pitää laittaa vilkku päälle kun kääntyy ja vaikka mitä.
Nykyajan lumihiutaleet tarvitsevat kuivan sämpylänsäkin MINULLE räätälöitynä, ja toki voileipätaiteilijan ammattitaitoisista käsistä tarjoiltuna. Sandwich artist, haha, linjan kokoonpanossa ei paljo luovuudella säkenöidä.
Subwayssä on sama logiikka kuin Zumbassa.
Pitää käydä tolkuttoman monta kertaa että pääsee kärryille.
Täyttä pa...... . Tehkää itse kunnon voileivät.
Asiakaspalvelu on nykyään vähän ....tullaan pesemään mopolla lattiaa asiakkaan jaloista pöydän viereen tai käsketään mene kotiin katsomaan omaa TV tä vaikka odottaa juuri maksettua ostosta .
Jos olisi jotain valmisleipiä joka toinen olisi kyselemässä yksityiskohtaisesti mitäs täytteitä siinä nyt olikaan eli sama kyselyrumba. Samalla vaivalla räätälöidään se jokaiseen makuun sopiva leipä siinä samalla tehdessä. Veisi sieltä taululta myös todella paljon tilaa, kun kaikki täytteet pitäisi olla kerrottuna ja sitten ihmiset töröttäisivät pohtimassa niitä tilauksiaan siinä eikä jono etenisi. En muutenkaan ymmärrä miksi sitä leipää olisi niin tärkeää päästä odottamaan nimenomaan pöytään, koska sama odotusaikahan siinä joka tapauksessa on. Tiskiltä saat sen tuotteen heti käteesi.
Noita sieniä leivissä ja sokeria on vähän vaikea pitää terveellisenä edes. Linnut syö siemeniä tai ne kylvetään maahan . Ostakaa muuten porkkanaa kurkkua sipulia itse maahan kylvettyä siis siemenet kaupasta kevät tulee . Kaupasta saa leipä jauhoja voi itsekin tehdä.
Lisäksi kana on thaimaalaista antibioottikanaa. En siksi syö subissa.
Ireland's law states that bread's sugar-to-flour ratio shouldn't exceed two percent, and Subway's "heated sandwich" bread apparently contains a whopping 10 percent ratio, according to The Independent.
Therefore, the Irish Supreme Court is excluding Subway's bread from the "bread" category, because the sugar exceeds the limit by a shocking amount.
----
recent DNA test conducted by CBC Canada on two Subway sandwiches showed that only half of the meat in their chicken was actually chicken.
Interestingly, the same test was conducted on McDonald's and Wendy's chicken sandwiches.Wendy's packed 88.5% chicken and McDonald's Grilled Country Chicken sandwich had 84.9% actual chicken. Both restaurants insisted that they use 100% grilled chicken breast pieces in their sandwiches with blends of herbs, seasonings, and spices.
sivulta distractify dot com
"Pane kaikki kasvikset. Tai siis jätä vähän muillekin, ehhehheehee..."
Kuvittele siis isäsi tilaamassa subia ja yhtäkkiä oletkin ihan cool vaikka olet ekaa kertaa ostoksilla ja voileipäartisti pommittaa kysymyksillä.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää. Liian hidasta ja ärsyttää valita niitä täytteitä kun takana on jono.
Olet sosiaalisesti awkward ja pelkäät muiden tuijotusta eli sinulla on paska itsetunto.
Kyllä, ahdistaa jos on jonoa! Woltti onneksi on rauhallisempi.