Näen poikaystävää kuukauden jälkeen, haluaakin nähdä kavereitaan
Olenko kohtuuton tämän suhteen? Sekä minä että poikaystäväni olimme pitkässä joulunvietossa perheidemme luona ja hän palaa kaupunkiin vasta huomenna. Olen odottanut päivää kuin kuuta nousevaa ja hän ilmoittikin tänään, että haluaa nähdä kaveriporukkaansa ensin ja vasta seuraavana päivänä minua. Loukkaannuin tästä kun odotettu on jo jonkun aikaa, oliko minulla tähän oikeus?
Kommentit (70)
Mä sanoisin, että mene vaan. Hupmista päivää ei tule.
Mitäpä Ap itse arvelet? Ei hän sinusta välitä. Jos olisit rakas hänelle, niin ei laittaisi kenekään näkemistä edellesi. Olen pahoillani puolestasi, yritä jaksaa.
Et ole hänelle ykkönen. Anna mennä, lopullisesti.
Ei taida välittää sinusta. Seuraavalla ja seuraavalla kerrallakin kaverit menevät edellesi.
Kiertoon.
Jos on kaverit tuntenut pitempään kuin sinut, ihan ymmärrettävää.
Jos teidän suhde edes jonkin verran vakava on niin et ole kohtuuton. Odottaisin samaa.
Seurustelusuhteet ovat paljon vaihtuvampia kuin kaveriporukat. Live with it.
Vierailija kirjoitti:
Kauanko olette olleet yhdessä?
Tapailimme puolisen vuotta, sitten vakavassa suhteessa toiset puoli vuotta.
AP
Kannattaa varoa koronaa, jos kaveriporukka lähtee baarikierroksille. Ja vaikka ei lähtisikään.
Ette te taida vielä kovinkaan vakavasti seurustella, jos kerran vietätte perhejuhlianne erillänne?
Nuorempana minullakin oli tuollainen poikaystävä. Ero tuli. Älä haaskaa aikaasi moiseen. Ei ole sinusta tai suhteestanne aidosti kiinnostunut.
N31
Voit valita. Joko laitat suhteen poikki tai sitten et laita.
Vierailija kirjoitti:
Ette te taida vielä kovinkaan vakavasti seurustella, jos kerran vietätte perhejuhlianne erillänne?
Ei ole tuo kyllä mikään suhteen vakavuuden mittari, paitsi teille vanhuksille ja kaavoihin kangistuneille metsän kasvateille.
Vuoden aikana pitäisi kyllä tyypin intressien käydä ilmi. Onko vastaavia käynyt ennen?
Vierailija kirjoitti:
Vuoden aikana pitäisi kyllä tyypin intressien käydä ilmi. Onko vastaavia käynyt ennen?
Minun mielestä tässä käy juuri se ilmi, että intressejä ei ole.
se pettää sua niin ei ole niin kiire pukille
No tuohan kertoo kaiken tarvittavan hänen prioriteeteistaan. Sopisin itse seuraavalle päivälle/illalle tapaamisen likkakavereiden kanssa.
Tai no, en ylipäätään jatkaisi suhdetta, mitä sitä leikkimään.
Vaihtoon