Mies käyttää ihan hirveitä määriä vessapaperia, vetää vessaa yhden session aikana niin kuin siellä olisi joku teollinen prosessi käynnissä, paperiteline ulvoo ja vinkuu kun rulla pyörii!!
Ja en tiedä onko sillä niin karhea peräpää että sen paperin hinkutus ja vetely kuuluu sellasena RAAPIMISÄÄNENÄ. *ving ving ving ving* paperia *RAAPS RAAPS RAAPS RAAPS RRRRRRRAAAAAAAAAAPS* pyyhintää *WHOOOSHHHHHHHHHH" pytty vedetään *KLING KLING KLING" vessaharja
Ja sama alusta!!! EN kestä!! Miksi ei voi toimittaa mitä toimittaa, ja sitten pyyhkiä? EIkö se tavara tule jos ei ole puhdas väylä??? Oikeesti!!
Kommentit (52)
Älä syötä soijarouhetta sille sun miehellesi
Naisten kannattaa elää yksin, kun kaikki miesten äänet ja tekemiset ärsyttää.
Hirveä kyylä ap. Anna toisen nyt olla vessassa rauhassa. Hanki elämä!
No meillä sama juttu, mutta minkäs tuolle mahtaa. Miehellä mahavaivoja ollut aina. Itsellä kestää rulla viikon, miehellä kuluu parissa päivässä. Ei käy kateeksi.
Vierailija kirjoitti:
Olipas hulvaton otsikko 😀
Mulle tuli ekana mieleen jätepuristin..
Onneksi ei ole miestä. Pääsisköhän sitä koskaan itse kakalle. Tai olisiko paperia jäljel kun pääsisi.
Pidä miehestäsi huolta laittamalla hänen ruokavalionsa kuntoon. Paperia ei pitäisi tarvita kuin yksi tai korkeintaan kaksi palaa; se on vihjeeksi tästä jo valmiiksi sopivan kokoisina palasina.
Vitsihän tämä on ihmiset 🙄 löysätkää pipoa
Mä syön aamulla jogurttia, mies ripuloi vessassa. Lähes joka aamu.
Ihana alku päivälle.
Kyllä sun nyt täytyy mennä pyyhkiin.
Ällöttäviä kakkakoneita teidän miehet hyi
Kuuluuko myös ratkeavan sulkijalihaksen rusahduksia?
Hiero vahvaa chiliä vessapaperiin, niin loppuu turha pyyhkiminen!
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko myös ratkeavan sulkijalihaksen rusahduksia?
Joo ja peräsuolen prolapsin lätsähdys pyttyveteen
Vierailija kirjoitti:
Pidä miehestäsi huolta laittamalla hänen ruokavalionsa kuntoon. Paperia ei pitäisi tarvita kuin yksi tai korkeintaan kaksi palaa; se on vihjeeksi tästä jo valmiiksi sopivan kokoisina palasina.
Kyllä se on miehen itse laitettava ruokavalio kuntoon, kuka sitä aikuista miestä pystyy vahtimaan mitä se syö. Kotona suht. terveellinen ruokavalio kaikilla, ei ylipainoa ja makeita herkkuja vain synttäreillä ja muissa juhlissa. Välipaloina hedelmät ja ruisleipävoileipä jossa "voi" on keijua. Onpa aataminaikainen mielipide, työssäkäyvänä perheenäitinä ehdin juuri ja juuri paimentamaan lasten syömiset ja siihenkö sitten vielä se iso lapsi päälle! Samaa ruokaa me kaikki syödään ainakin kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on miehen itse laitettava ruokavalio kuntoon, kuka sitä aikuista miestä pystyy vahtimaan mitä se syö. Kotona suht. terveellinen ruokavalio kaikilla, ei ylipainoa ja makeita herkkuja vain synttäreillä ja muissa juhlissa. Välipaloina hedelmät ja ruisleipävoileipä jossa "voi" on keijua. Onpa aataminaikainen mielipide, työssäkäyvänä perheenäitinä ehdin juuri ja juuri paimentamaan lasten syömiset ja siihenkö sitten vielä se iso lapsi päälle! Samaa ruokaa me kaikki syödään ainakin kotona.
Ei monet miehet osaa johtaa itseään.
Peppupyyhe käyttöön. Ja mitä väliä vaikka sieltä peräpäästä lentäisi verilimaisia marsilaisia ja tulopoliittisia kokonaisratkaisuja, pointti on siinä että kaikki väliaikapyyhintä on turhaa. Toimitus loppuun ja sitten pyyhintä!