Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maskia käyttäessä olen huomannut, että oma henki haisee

Vierailija
14.01.2021 |

pahalta:(

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! Ja olen luullut että ei haise!

Vierailija
2/27 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö, höpö. Sulla on vikaa hampaissa tai nielussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin luulin.

Ap

Vierailija
4/27 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että kaikkien henki haisee maskissa jos hengittää suun kautta, se ilma vaan yksinkertaisesti on niin tunkkaista maskin alla, yök. Itse hengitän maskin kanssa AINA nenän kautta ja olen oppinut siihen hyvin enkä enää edes osaisi hengittää suun kautta.

Vierailija
5/27 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisee välillä ihan kamalalta. Mutta olen alkanut haistaa sen myös ilman maskia.

Vierailija
6/27 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä :(

Vierailija
7/27 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa hampaiden pesu ja hammaslangan käyttö. Myös suuvettä voi kokeilla.

Vierailija
8/27 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa hampaiden pesu ja hammaslangan käyttö. Myös suuvettä voi kokeilla.

No on tässä hampaat pesty, kiitos vaan neuvosta.

Ap

Vierailija
9/27 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään huomasin ekaa kertaa hengitykseni haisevan kun laitoin maskin päähän. Voi olla että hengitin suun kautta jos oli nenä tukossa. Ientulehdusta kyllä on ja se voi myös haista.

Vierailija
10/27 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytät maskia liian kauan. Vaihda maski uuteen. Pahanhajuinen hengitys alkaa maskissa vaikuttaa alle puolen tunnin sisään, vika ei ole maskissa, vaan sinussa. Jos olet käyttänyt samaa maskia pesemättä välissä, hengityksesi paha haju voimistuu nopeammin. Maski pitäisi pestä aina käyttökerran jälkeen, sulla olisi hyvä olla uusi maski aina mukana vaihtoa varten. Voit pikaisesti pestä maskin heittämällä siihen vähän pesuainetta päälle ja kaatamalla hitaasti keitettyä vettä päälle. Tai keittämällä kattilassa vedessä, johon olet laittanut vähän pesuainetta, noin viisi minuuttia. Sitten vaan huuhtelet maskin puhtaalla vedellä. Toimii ainakin kangasmaskeihin. Kertakäyttömaskien kuidut voivat ns. nousta kankaasta, jolloin ne kutittavat varsinkin nenää, jos niitä pesee.

Vierailija
11/27 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proput tai hampaat.

Mulla ei muuten haise mutta kalliskuparimaski on alkanut haista.

Vierailija
12/27 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla haisee ennen ja jälkeen syömisen, mutta muuten ei niin kamalasti, heh.

Vierailija
13/27 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla haisee, kun pidempään käyttää. Ilma ei vaihdu maskin sisällä. Itse laitan sipauksen mentolivoidetta nenän alle. Auttaa myös siihen, kun helposti alkaa yskittää maskia käyttäessä. Henki kulkee helpommin. Mikko Leppilammen niksi ttk:sta, näin ainakin lehdistä luin😉

Vierailija
14/27 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti johtuu kielestä, jos ei puhdista kieltä kunnolla niin se on yksi suurin tekijä pahan hajun suhteen.

Heti kun hankki kielenpuhdistajan, niin eipä enää ole ongelmaa pahan hengityksen kanssa.

Vierailija
15/27 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu, että kaikkien henki haisee maskissa jos hengittää suun kautta, se ilma vaan yksinkertaisesti on niin tunkkaista maskin alla, yök. Itse hengitän maskin kanssa AINA nenän kautta ja olen oppinut siihen hyvin enkä enää edes osaisi hengittää suun kautta.

No ei todellakaan haise! Kun maski on puhdas,  kiinan kertakäyttömaskit voivat haista itsessään. Kangasmaskin kun pesee kuumalla tai kiehuvalla vedellä ja vähällä pesuaineella, eikä käytä huuhteluainetta, huuhtoo lämpimällä vedellä, maski tuoksuu puhtaimmalta miltä puhdas vaan voi tuoksua, raikkaalta. Voi hengittää ihan vapaasti. Mitä ihmeen maskia käytät, tai miten sitä peset tai vaihdat?

Vierailija
16/27 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut paperimaskit haisee pahalle! Ihan maakellarille.

Vierailija
17/27 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla haisee, kun pidempään käyttää. Ilma ei vaihdu maskin sisällä. Itse laitan sipauksen mentolivoidetta nenän alle. Auttaa myös siihen, kun helposti alkaa yskittää maskia käyttäessä. Henki kulkee helpommin. Mikko Leppilammen niksi ttk:sta, näin ainakin lehdistä luin😉

Kertoko Mikkeli mitään maskien vaihdosta tai maskien puhtaanapidosta? :D Mutta joo, tuo mentolivoide ihan hauska niksi yskitykseen.

Vierailija
18/27 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuhygienia ei ole siis täysin kunnossa, tämä on valitettava fakta. Myös proppuja voi toki olla ja niiden kertymiselle ei oikein itse mahda mitään. Mutta hammasvälejä pitäisi puhdistaa siis tiheämmin ja ehkä olisi aika hammaskiven poistolle ja muutenkin suun tilanteen tarkistamiselle.

Vierailija
19/27 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut paperimaskit haisee pahalle! Ihan maakellarille.

Voi johtua vääränlaisesta ilmanlaadusta maskien varastoinnin suhteen. Todennäköisesti olet saanut kiinan maskin tai suomalaisen kiinan maskien välittäjän, joka on säilönyt maskeja ilman suojia maakellarilla. Mistä ostit? Kertakäyttömaskin ei pidä haista millekään. Kiinalaiset kertakäyttömaskit jos haisevat ns. kissanpissalle, johtunee varastointiin littyvistä aineista.

Vierailija
20/27 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä tuo märän villasukan haju?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän