Maskia käyttäessä olen huomannut, että oma henki haisee
Kommentit (27)
Luulen, että kielen puhdistaminen voi auttaa, tätä olin miettinyt.
Pitänee hankkia puhdistin.
Toisaalta hyvä että näin tuli ilmi, ilman maskia en olisi huomannut.
Ap
Mulla ei haise! Joten älä yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hyvä että kerroit havainnointisi. Aika mielenkiintoista itseasiassa, miten maskin kanssa huomaa suuhygienian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa hampaiden pesu ja hammaslangan käyttö. Myös suuvettä voi kokeilla.
No on tässä hampaat pesty, kiitos vaan neuvosta.
Ap
Mites hammaslanka? Hampaiden välit eivät puhdistu ilman hammaslankaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kannattaa ostaa metallinen kielenpuhdistaja. Sellainen kestää ikuisesti eikä tarvitse uusia ostella. Apteekeista tai nettikaupoista löytyy.
Ihanaa että ihmiset ovat huomanneet tämän asian itse, muilta se ei nimittäin ole jäänyt huomaamatta. Vaikka hampaidenpesurutiini olisi kunnossa ja aamuin illoin pesee, niin kyllä se suu ehtii päivän aikana hapantua aika pahasti, etenkin ihmisillä jotka syövät paljon sokeria tai eivät juo tarpeeksi vettä. Ja kaikki eivät pese sitä kielen pintaan kerääntyvää mäskiä pois, mikä voi myös haista. Proput haisee myös.
Ei itse asiassa haise. Mentoliniksi on sairaalamaailmassa ollut käytössä aika pitkään, siellä käytämme maskin alla mentolinenäraikastimia tilanteissa, joissa potilas haisee järkyttävältä (syyt on monet). Mutta joo, on tullut itse käytettyä maskia sen 30 vuotta ja haju on todella suuhygieniasta kiinni. Toki syödyt ruoatkin vaikuttaa, etenkin jollei muista käyttää happohyökkäyksen jälkeen pastilleja/purkkaa...