Millainen nainen sopii lyhyelle ja hoikalle mutta liikunnalliselle ja siistille miehelle?
Pieni ja siro nainen ei sovi, koska siroilla ja hoikilla on kysyntää ja he saavat pidempiä/raamikkaampia miehiä.
Pitkä nainen ei sovi, koska pitkälle naiselle pitkä mies.
Roteva nainen ei sovi, koska miehen tulee olla naista rotevampi.
Kurvikas nainen ei sovi, koska kurvikkaalle naiselle raamikas mies.
Laittautunut nainen ei sovi, koska tällaisilla naisilla on kysyntää. Miksi ottaa lyhyt ja hoikka kun saa pidemmän ja rahakkaamman?
Millaisia vaihtoehtoja jää jäljelle?
Kommentit (36)
Jos mies on rasittava jankkari ja millainen tahansa kooltaan ja siisteystasoltaan, niin ei minkäänlainen.
Jalosta itseäsi niin, että pieni ja siro on sinusta myyty.
Tasapaksu ja lyhyt, joka on liikunnallinen ja siisti.
Omaan sarjaan vaan kisaamaan! Pieni ja siro. Tingi kauneudesta niin voit menestyä.
Vierailija kirjoitti:
Jalosta itseäsi niin, että pieni ja siro on sinusta myyty.
Millä tavalla itsensä jalostaminen tapahtuu jos lasketaan pois rahan ja statuksen hankkiminen?
Ei voittoa tällä kertaa, kiitos osallistumisesta.
Minun kokemuksieni mukaan:
A) Lyhyt ja ylipainoinen nainen jonka mielestä voisit vaihtaa liikuntaharrastuksen pullansyöntiin ja kauluspaidat äijätyyliin. Sillä edellytyksellä että olet valmis perheellistymään ASAP.
B) Lyhyt ja hoikka liikunnallinen nainen jos hankit paljon rahaa ja mainetta.
C) Pitkä ja hoikka liikunnallinen nainen jos hankit todella paljon rahaa ja mainetta.
Oletko pelkkä ulkokuori? Tunnetko edes itseäsi?
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka rakastuu sinuun ja johon sinä rakastut.
Tämä. Kun itse mietin lyhyitä, poikamaisen hoikkia miehiä joita tunnen niin ensinnäkin niillä on kaikilla puolisot viimeistään 30 vuoden iässä ollut, ja toiseksi ei nämä puolisot edusta mitään yhtä ulkonäkö- tai kokotyyppiä. On pieniä ja siroja naisia, eniten keskimittaisia ja yhden tiedän missä nainen 10 cm miestään pidempi ja varmaan 30 kg painavampi myös.
Yksi noista miehistä on myös ollut ihan supersuosittu aina naisten keskuudessa vaikka on noin 170 cm pitkä. Hän on kasvoista todella söpö ja suorastaan kaunis, ja hurmaava valoisa ja avoin luonne. Ei ole pituus menoa estänyt. Hän sitten seikkailuvuosien jälkeen otti puolisokseen aika tavallisen näköisen keskimittainen naisen joka insinöörialalla. Ei todellakaan valinnut ulkonäön perusteella 😅
Itse olen tällä hetkellä vähän kiinnostunut tuollaisesta miehestä, joka on lisäksi myös todella komeakasvoinen. Olen keskipituinen, hoikka, urheilullinen.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tällä hetkellä vähän kiinnostunut tuollaisesta miehestä, joka on lisäksi myös todella komeakasvoinen. Olen keskipituinen, hoikka, urheilullinen.
Todella komeakasvoinen, ja millaisessa ammatissa...?
Huoh. Tollasella pohdinnalla ei yksikään nainen. Rasittava.
Vierailija kirjoitti:
Minun kokemuksieni mukaan:
A) Lyhyt ja ylipainoinen nainen jonka mielestä voisit vaihtaa liikuntaharrastuksen pullansyöntiin ja kauluspaidat äijätyyliin. Sillä edellytyksellä että olet valmis perheellistymään ASAP.
B) Lyhyt ja hoikka liikunnallinen nainen jos hankit paljon rahaa ja mainetta.
C) Pitkä ja hoikka liikunnallinen nainen jos hankit todella paljon rahaa ja mainetta.
Minun kokemuksieni mukaan noin, paitsi että minuun ihastuneet poikkeustapaukset ovat kaikki 3 kpl olleet pitkiä ja hoikkia (n. 180cm, oma pituus 172cm). Eikä minulla ole paljoa rahaa tai statusta.
Ehkä syy on siinä että olen kaukana suojelija-sankarista. Joihinkin pitkiin naisiin on vedonnut poikamainen pikkumies joka ei harrasta ollenkaan machoilua.
En ymmärrä miks et vois saada tuota ensimmäisen esimerkin naista. :o Yleensä naiset haluu pidemmä miehen, nii ei luulis olevan ongelma, et jos oot vaan muutaman sentin lyhyempi. Luonteesta et sanonu ittes tai naisen kohalla mitään, nii eiköhän joku nainen, jolla on huono luonne kelpuuttas siut. :)
Ruma, lyhyt, liikunnallinen ja siisti nainen.
M25 kirjoitti:
En ymmärrä miks et vois saada tuota ensimmäisen esimerkin naista. :o Yleensä naiset haluu pidemmä miehen, nii ei luulis olevan ongelma, et jos oot vaan muutaman sentin lyhyempi. Luonteesta et sanonu ittes tai naisen kohalla mitään, nii eiköhän joku nainen, jolla on huono luonne kelpuuttas siut. :)
Siksi koska jos ensimmäisen esimerkin naiselle on olennaista että mies on pidempi ja isompi, hän ei tyydy vähän isompaan vaan ottaa sen selkeästi pidemmän ja isomman. Ja komeamman, ja kenties myös menestyneemmän.
ap:n ainoa toivo on yksisarvinen joka ei noudata markkina-arvoteoriaa. Se nainen voi sitten olla minkä pituinen tai kokoinen tahansa, lyhyiden ja ap:ta pienempikokoisten naisten katseleminen ei auta.
Sellainen, joka rakastuu sinuun ja johon sinä rakastut.