Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen sopii lyhyelle ja hoikalle mutta liikunnalliselle ja siistille miehelle?

Vierailija
14.01.2021 |

Pieni ja siro nainen ei sovi, koska siroilla ja hoikilla on kysyntää ja he saavat pidempiä/raamikkaampia miehiä.

Pitkä nainen ei sovi, koska pitkälle naiselle pitkä mies.

Roteva nainen ei sovi, koska miehen tulee olla naista rotevampi.

Kurvikas nainen ei sovi, koska kurvikkaalle naiselle raamikas mies.

Laittautunut nainen ei sovi, koska tällaisilla naisilla on kysyntää. Miksi ottaa lyhyt ja hoikka kun saa pidemmän ja rahakkaamman?

Millaisia vaihtoehtoja jää jäljelle?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tällä hetkellä vähän kiinnostunut tuollaisesta miehestä, joka on lisäksi myös todella komeakasvoinen. Olen keskipituinen, hoikka, urheilullinen.

Todella komeakasvoinen, ja millaisessa ammatissa...?

En tiedä hänen ammattiaan.

Vierailija
22/36 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisista naisista tämä lyhyt mies on itse kiinnostunut? Ei minua kiinnosta mies, joka tyytyy minuun vaan mies joka on aidosti kiinnostunut minusta. Sellainen mies, joka epätoivoisesti tavoittelee kaikkia naisia jotka kuuluvat siihen tai tuohon kategoriaan, jonka naisiin mies usko omaavansa mahdollisuuksia, on säälittävä.

Terv. Keskimittainen ja hoikka nainen, joka laittautuu maltillisesti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki pienet ja sirot halua pitkiä miehiä. Itse oon 162 cm ja noin 50 kg eli varmaan tuohon luokkaan menen. Minusta oli joskus tosi epämiellyttävää seurustella yli 180 cm miehen kanssa, tunsin itseni ihan rääpäleeksi ja lapseksi koko ajan. Mun ihanne on aina ollut 165-175 cm mies, ja mielellään ei lihaksikas vaan sellainen sexy poikamainen nörttibody.

Onneksi lopulta 32-vuotiaana tällaisen onnistuin itselleni nappaamaankin, ja ihan aidon nörtin myös (tietojenkäsittelytieteilijä). Mieheni on 168 cm ja minusta just täydellisen kokoinen.

Vierailija
24/36 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

En ymmärrä miks et vois saada tuota ensimmäisen esimerkin naista. :o Yleensä naiset haluu pidemmä miehen, nii ei luulis olevan ongelma, et jos oot vaan muutaman sentin lyhyempi. Luonteesta et sanonu ittes tai naisen kohalla mitään, nii eiköhän joku nainen, jolla on huono luonne kelpuuttas siut. :)

Siksi koska jos ensimmäisen esimerkin naiselle on olennaista että mies on pidempi ja isompi, hän ei tyydy vähän isompaan vaan ottaa sen selkeästi pidemmän ja isomman. Ja komeamman, ja kenties myös menestyneemmän.

ap:n ainoa toivo on yksisarvinen joka ei noudata markkina-arvoteoriaa. Se nainen voi sitten olla minkä pituinen tai kokoinen tahansa, lyhyiden ja ap:ta pienempikokoisten naisten katseleminen ei auta.

Just. Mut jos AP:n luonne olis kohdillaan, nii luulis kelpaavan myös tuolle ekan esimerkin naiselle. Vai väitätkö, et lyhyille ja siroille naisille on tärkeempää se, et mies on 30 senttii pitempi kui miehen luonne? :D

Vierailija
25/36 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että ap saa ketään luonteensa vuoksi.

Vierailija
26/36 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaako lyhyttä miestä vain naisen ulkonäkö (pituus, paino, laittautuminen)? Jos, niin sitten ei kannata ihmettellä jos itsekin tulee torjutuksi ulkoisten ominaisuuksien takia. Jos itse vähän laajentaa kriteereitään ja arvostaa luonnetta ja persoonaa enemmän kuin ulkonäköä, niin joku mukava nainen saattaa osua kohdalle ja vuosisadan rakkaustarina syntyä.

Vierailija
27/36 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

En ymmärrä miks et vois saada tuota ensimmäisen esimerkin naista. :o Yleensä naiset haluu pidemmä miehen, nii ei luulis olevan ongelma, et jos oot vaan muutaman sentin lyhyempi. Luonteesta et sanonu ittes tai naisen kohalla mitään, nii eiköhän joku nainen, jolla on huono luonne kelpuuttas siut. :)

Siksi koska jos ensimmäisen esimerkin naiselle on olennaista että mies on pidempi ja isompi, hän ei tyydy vähän isompaan vaan ottaa sen selkeästi pidemmän ja isomman. Ja komeamman, ja kenties myös menestyneemmän.

ap:n ainoa toivo on yksisarvinen joka ei noudata markkina-arvoteoriaa. Se nainen voi sitten olla minkä pituinen tai kokoinen tahansa, lyhyiden ja ap:ta pienempikokoisten naisten katseleminen ei auta.

Just. Mut jos AP:n luonne olis kohdillaan, nii luulis kelpaavan myös tuolle ekan esimerkin naiselle. Vai väitätkö, et lyhyille ja siroille naisille on tärkeempää se, et mies on 30 senttii pitempi kui miehen luonne? :D

Ulkonäkö on luonnetta tärkeämpää siihen asti kun ylittää ulkonäköriman.

Sen jälkeen luonne ratkaisee enemmän.

Tarkoittaa sitä että liian hyvännäköisiin mahdollisuudet ovat 0%. Luonteella ei ole merkitystä.

Sen sijaan huonolla luonteella voi saada haluamansa naisen, suhde ei vain kestä (ainakaan välttämättä).

https://www.livescience.com/58607-mens-looks-may-matter-more-than-perso…

"Results showed that a man's looks influenced both groups of women more strongly than his personality profile."

"The study suggests that women value physical attractiveness in a potential mate far more than they say they do, said study author Madeleine Fugère, a professor of social psychology at Eastern Connecticut State University in Willimantic."

"She explained that physical attractiveness appears to act as a gatekeeper for potential mates. If a man meets a required level of physical attractiveness, then women are willing to consider his personality characteristics, the study revealed."

Vierailija
28/36 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisselittämistä.

Jos ap olisi 186cm komea ja raamikas kapteenikirurgi, yksikään nainen ei väittäisi että ap:n luonne on huono koska hänellä on ulkonäöllisiä mieltymyksiä.

Kyse on siitä että naisten mielestä ap kieltäytyy noudattamasta tasoteoriaa, ja tavoittelee kauniimpaa naista kuin hänelle "kuuluisi".

Vierailija
29/36 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kokemuksieni mukaan:

A) Lyhyt ja ylipainoinen nainen jonka mielestä voisit vaihtaa liikuntaharrastuksen pullansyöntiin ja kauluspaidat äijätyyliin. Sillä edellytyksellä että olet valmis perheellistymään ASAP.

B) Lyhyt ja hoikka liikunnallinen nainen jos hankit paljon rahaa ja mainetta.

C) Pitkä ja hoikka liikunnallinen nainen jos hankit todella paljon rahaa ja mainetta.

Vi tu kun vi tut taa kun olen lyhyt liikunnallinen mies ja haluaisin pitkän ja hoikan ja liikunnallisen naisen, mutta ainoa mitä olen saanut on lihava ja hielle haiseva nainen. 

Vierailija
30/36 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisselittämistä.

Jos ap olisi 186cm komea ja raamikas kapteenikirurgi, yksikään nainen ei väittäisi että ap:n luonne on huono koska hänellä on ulkonäöllisiä mieltymyksiä.

Kyse on siitä että naisten mielestä ap kieltäytyy noudattamasta tasoteoriaa, ja tavoittelee kauniimpaa naista kuin hänelle "kuuluisi".

Sinun pitäisi laittaa ruusunpunaiset lasit silmillesi, ja rakastaa ennemminkin, kuin pohtia mitään turhia tasoteorioita. Ole avoin rakkaudelle, niin se kyllä löytää sinut. Onnea!

Vierailija
31/36 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpais. Oon varmaan se yksisarvinen sitten. Liikunnallinen, hoikka, 172 cm, 58 kiloa ja punainen tukka. Ukko 165 cm, sydän täyttä kultaa ja en luopuisi mistään hinnasta. Niin juu, onhan se mua kymmenen vuotta vanhempikin siinä missä pituudessa lyhempikin, ai kauhee.

Vierailija
32/36 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Ulkonäkö on luonnetta tärkeämpää siihen asti kun ylittää ulkonäköriman.

Sen jälkeen luonne ratkaisee enemmän.

Tarkoittaa sitä että liian hyvännäköisiin mahdollisuudet ovat 0%. Luonteella ei ole merkitystä.

Sen sijaan huonolla luonteella voi saada haluamansa naisen, suhde ei vain kestä (ainakaan välttämättä).

https://www.livescience.com/58607-mens-looks-may-matter-more-than-perso…

"Results showed that a man's looks influenced both groups of women more strongly than his personality profile."

"The study suggests that women value physical attractiveness in a potential mate far more than they say they do, said study author Madeleine Fugère, a professor of social psychology at Eastern Connecticut State University in Willimantic."

"She explained that physical attractiveness appears to act as a gatekeeper for potential mates. If a man meets a required level of physical attractiveness, then women are willing to consider his personality characteristics, the study revealed."

Niin siis tuossa on pitänyt valita tyyppejä kuvien ja tekstimuotoisena luonnekuvausten perusteella. Noin varmasti onkin että silloin ulkonäkö painaa paljon. Sama toki koskee Tinder tms deittailua.

Mutta monet ulkoisesti ei-viehättävät löytävät kumppaneita kaveripiirin kautta, opinnoista, töistä jne. Niin ettei ensin tavata tarkoituksena arvioida, olenko kiinnostunut tuosta potentiaalisena kumppanina vai en, vaan voi tutustua ihan vaan kaverina ja ihmisenä. Siitä voi usein ihastuminenkin syttyä, vaikkei ulkonäkö olisi mitenkään viehättänyt alussa.

Vierailija
33/36 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välikelmi kirjoitti:

Mulle kelpais. Oon varmaan se yksisarvinen sitten. Liikunnallinen, hoikka, 172 cm, 58 kiloa ja punainen tukka. Ukko 165 cm, sydän täyttä kultaa ja en luopuisi mistään hinnasta. Niin juu, onhan se mua kymmenen vuotta vanhempikin siinä missä pituudessa lyhempikin, ai kauhee.

Miehen lompakon paksuus...?

Vierailija
34/36 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan! 

N32

Vierailija
35/36 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakko oli seurustelun alkaessa ihan normaalin duunarin tasoa. Nyt kymmenen vuotta myöhemmin eletään niukasti, opiskellaan molemmat uusille aloille. Välissä on tienattu enemmän, toisinaan vähemmän. Ei tuo mies nyt niin vanha vielä ole että tässä mitään leskeneläkettä kannattais vartoa.

Mua viehättää älykkyys, terävyys mutta myös pehmeys, tunnetaidot, looginen ajattelu ja luotettavuus. Toivoin samanlaisia arvoja ja haaveita, kaiken tämän sain. Kauneus on katoavaista, niin myös minun. Miksi ihmeessä olisin hukannut kaiken hyvän muutaman sentin tähden - eikä edes vaakatasosta. Ja seksikästä miehessä muuten on poikamaisen innostunut hymy ja elämäniloa loistavat silmät eikä se ole pituudesta, ei edes kasvonpiirteistä kiinni.

Vierailija
36/36 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan! 

N32

Haluat mitä?

Jäätelöä? Tehdä lumienkeleitä? Jännismiehen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä