Saako korvareiät umpeutumaan?
Saako korvareiät jollakin konstin umpeutumaan? Vuosi sitten otin korvikset pois käytöstä, eivätkä ole ainakaan vielä menneet umpeen. Ehtivät olla korvassa n.4v. itseäni reiät korvissa häiritsevät, vaikka pienet ovatkin.
Kommentit (6)
Itse olen ottanut ampumalla. Ovat olleet hyvät, ei ole tulehtunut kertaakaan.
Ekat otin noin 6v sitten, ja toiset noin 2v sitten. Noi mitkä kauinten on olleet, ei ainakaan viikossakaan ole mennyt, ja toisissa ei haittanut myöskään vaikkei hetkeen ollut.
Toki kaikilla on erilaiset korvat. Joillakin ei mee ikinä umpeen, joillakin menee nopeasti ja toisilla hitaammin.
Ehkä kuitenkin suosittelen juttelemaan asiasta lävistäjän kanssa.
Mulla ei ole umpeutuneet. En ole pitänyt korvakoruja yli viiteen vuoteen.
Mulla umpeutui muutamassa vuodessa. Jäi sellainen rusto korvalehteen.
Umpeutui, mutta jäi arpi, sellainen jälki että reikä on ollut, kovan tuntuinen, niin kuin siellä sisällä olisi jotain.
Joskus se erittää keltaista möhnää, vaikka rei'istä on ja 20 vuotta.
Mulla on kahdet reiät molemmissa korvalehdissä. Se oli muotia joskus 80-luvulla. Pidän korviksia vain alemmissa rei'issä, mutta joskus n. 10 vuoden välein innostun laittamaan korviksia niihin ylempiin reikiin ja ne menee ihan hyvin, pientä punoitusta ja kuumotusta on aluksi mutta se menee ohi. Joten mulla ei ainakaan 10v aikana umpeudu.
Pitääkin taas laittaa niihin korvikset...
Lisäys vielä edelliseen, että reikiä edelleen välillä vähän"vihloo" ja reiät on tehty ampumalla.
LH