Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

toi tony halme on ihan perseesta oleva pelle ja viela muka meidan asioita hoitamassa eduskunnassa,ensi vaalit saa jaada ,aion nukkua...ikani oon aanestany...

Vierailija
03.08.2006 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en sen takia ala nukkumaan sillä ei vaikuta äänestämiseeni mitenkään tuollaiset ehdokkaat.

Vierailija
2/6 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhoava pikku poika, huonoa itsetuntua pönkittää lihaksilla ja järjettömillä jutuilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaduttaa vieläkin kun joskus oli säpinää sen kanssa :/

Vierailija
4/6 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten sille sanottiin että nyt ukko turpa kiinni, sinä et ymmärrä mitään...ja niinhän se onkin. hulluhan se on!

Vierailija
5/6 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti osa edustajistamme tekee työtä sen palkan edestä ja osa ei tee yhtään mitään. Tämä Halme on eräs, joka ei varmasti ole palkkaansa ansainnut. Mutta niinhän se menee jo kouluaikojen ryhmätyöskentelyssä, että jotkut tekee ne hommat toistenkin puolesta.

Soini sanoo lehdessä, jotta kyllä Halme itse osaa tehdä ratkaisun ensi eduskuntavaalien suhteen. En olisi siitä niin varma. Parempi olisi jos Soini selkeästi ilmoittaisi Halmeelle tämän olevan persona non grata. Kaveriaan ei tarvitse hylätä, mutta asiat voi tehdä selviksi.

Vierailija
6/6 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on eduskunnassa ihan paikallaan.... tuo vähän väriä sinne nössöjen sekaan... ja kaverilla on kuitenkin mielipiteet asioista (sisällöstä en tiedä) mutta kun toiset kun vaan sössöttää ympäri pyöreetä paskaa ettei kukaan äänestäjä nyt luokkaannu mun sanomisista....