Ärsyttävin palstailija?
Kommentit (22)
Minä myös! Olen niin ärsyttävä että harva huomaa.
SINC tietysti ärsyttävin. Mukavat aika harvassa, k*kkahattutäti ehkä vähiten ärsyttävä.
Vierailija kirjoitti:
SINC tietysti ärsyttävin. Mukavat aika harvassa, k*kkahattutäti ehkä vähiten ärsyttävä.
Olet hå.rå
Sincc
Olen myös mukavin, koska en jankuta, intä, nimittele, en ole persu, en käytä huumeita tai alkoa, olen vain ihan priimapalstailija!
Palstapoliisiksi itsensä ylentäneet, jotka tulevat luennoimaan, mitä saa kirjoittaa ja kuka on tervetullut kommentoimaan johonkin palstapoliisille tärkeään ketjuun.
Totta puhuen järkevimpiä Leila K, Faith ja muutama muu. Tylsimpiä ja pitkästyttävimpiä ovat mestarin
perrseen nuolijat, tyhjän jankuttajat ja itsepintaisimmat tyhjästä nyhjääjät..
Vierailija kirjoitti:
Paskapäätäti on palstan vammaisin luuska
Hysteerisesti omia kirjoituksiaan lihavoiva.
Nimikateellisen saisi ampua. Pilaa tylsyydellään koko palstan!
Vierailija kirjoitti:
Palstapoliisiksi itsensä ylentäneet, jotka tulevat luennoimaan, mitä saa kirjoittaa ja kuka on tervetullut kommentoimaan johonkin palstapoliisille tärkeään ketjuun.
Ne on tätä mullekin yrittäneet. Olen toivottanut tervemenoa pärseeseen ..
Sincc
Mä kirjoittelen kyllä mitä olen ihan itse mieltä asioista.
se hullu joka spämmää noita nimi alotuksia
Vierailija kirjoitti:
T. Kakkahattutäti alias kaffepulla alias...
Hopeakettu valkoisissaan on aika rasittava
Ihme kommentteja...voimia ap eli nämä omaa egoonsa nostattavat kuinka minä olen niin sympaattinen ja empaattinen.
Kaikki jotka alapeukuttaa järjestään kaiken, erityisesti ne jotka alapeukuttaa tahallaan vääriä asioita tyyliin kommentti "lapsia ei saa löydä" niin sitäkin jonkun on pakko saada alapeukuttaa. Kaikki jotka vetelee heti "menikö tunteisiin" -korttia, jos heidän kanssaan on eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Ihme kommentteja...voimia ap eli nämä omaa egoonsa nostattavat kuinka minä olen niin sympaattinen ja empaattinen.
Muiden kommenttien haukkujat, jotka ei osaa vastata aiemmin sanottuu vaan menevät ohi aiheen henkilökohtaisuuksiin.
1. Mikä nimi lapselle
2. Henkilö/henkilöt jotka aloittaa aina uusia "kerro terveisesi sille jota kaipaat" ketjuja
3. HEL-NYC, onneksi tainnu poistua lopullisesti
Ne, jotka vaahtopallot pöksyissä vaahtoaa maisoista sun muista turhakkeista. Tänäänkin nimi toistui niin monta kertaa, että luin maski sanan maisana🤣
Minä ja minä