Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aiotteko mennä tänään ulos?

Vierailija
14.01.2021 |

?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio. Jos pakkasta on kaksinumeroinen luku, pysyn sisällä, näin kotona normaalistikin työtä tekevälle se on mahdollista. Vihaan pakkasta. Onneksi noita kaksinumeroisia pakkaslukema ei ole täällä Helsingissä ollut vuosiin, nyt olen varautunut olemaan kolme päivää eli to-la sisällä ja varannut ruokaa siihen malliin ja vähän ylikin.

Ei haittaa yhtään, viihdyn hyvin sisälläkin.

Vierailija
42/53 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kehä3n sisäpuolella on mitä ihanin ulkoilusää. On pakkasta, mutta tyyntä, ja aurinkokin jo kurkkii. Kävelytiet ja pihat aurattu, kelpaa lenkkeillä, kävelin just reilun 2 tuntia. Ilapäivällä toinen lenkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Englannissa on synkkä ja sateinen päivä, mutta aattelin lähteä lenkille.

Vierailija
44/53 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin reippaan lenkin metsässä, siellä ei ollut aurattu, mutta hyvillä jalkineilla pääsee. Täällä Kehä III:bn sisäpuolella, rauhaisaa oli, hyvin pystyi pitämään turvavälin

Vierailija
45/53 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tulee hengenahdistus.

Vierailija
46/53 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Maatilan työt on pakko hoitaa oli ilma mikä tahansa.

Vierailija
47/53 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat ulkoilee ainakin kolme kertaa päivässä oli sää mikä vaan. Kamppeet kunnossa kaikilla ni tarkenee.

Vierailija
48/53 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

+11 ja aurinko pilkistää pilvien lomasta. Lähden pian juoksulenkille.

Vierailija
49/53 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynyt jo pari kertaa. Teini kävi aamulla jopa lenkillä.

Pakkasta -26

Vierailija
50/53 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olisin jo käynyt, kun on niin kaunis auringonpaiste, mutta ei viitsi vauvaa montaa kertaa viedä ulos, kun pakkasta on -24. Muuten en veisi ollenkaan, mutta asuntonäyttöön on pakko mennä vaunuilla, kun pakkanen imaisi auton akun tyhjiin, eikä sitä tähän hätään ehdi ladata ja vielä lämmittää. Onneksi matkaa on vain 10-15min, että ehkä vauva sen aikaa kestää toppapuvussa ja lämpöpussissa harso vaunujen edessä, ettei kasvot jäädy. Toivotaan myös, ettei tule yllätyspukluja, jotka jäätyisi naamaan kiinni.

Vierailija
51/53 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulin juuri ulkoa. Kävin kävelyllä ja koska kerrankin aurinko paistoi, tein vielä vihassa muka-lumitöitä, vaikka niitä ei juuri ollutkaan. Pari tuntia olin pihalla ja , kerrospukeutuminen sekä liikkeellä pysyminen takasivat sen, että mulla oli ihan kuuma tullessani sisälle.

-24 täällä tänään.

Vierailija
52/53 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin 25 min lenkin, ainoastaan otsa oli jäässä. Omistan n 30 talvitakkia eikä yhdessäkään ole huppua :(

Vierailija
53/53 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion ja olen mennytkin ja menen vielä uudestaan. Nyt ei enää juurikaan tuule ja aurinkokin paistaa eikä pakkanenkaan tunnu niin purevalta kuin eilen.

Vaikka rakastan lämpöä ja kesää yli kaiken niin on näissä kovissa pakkasissa oma viehätyksensä. Ihanaa käydä ulkona ja tulla sitten lämpimään sisälle.