Aiotteko mennä tänään ulos?
Kommentit (53)
Pakko mennä, kun töihin pitää päästä. Mun duunia (sairaanhoitaja) ei oikein etänä voi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Kävelin tunnin koska vein lapsen päiväkotiin menin töihin ja iltapäivällä kotimatka. Kyllä poskia nipisteli ja vähän jäi ytimiin tuo kylmyys vaikkei ulkona palellut kun vasta loppumatkasta. Täällä -36. Aika hauskaa. Iphonen akku ei kestänyt vaikka oli miltei täynnä lähtiessä.
Mulla ei itsellä ole Iphonea, mutta olen nuorisolaisilta kuullut tällaisen keinon akun elvyttämiseen: kun ollaan kylmässä ja puhelin kylmenee, puhelin pitää lämmittää paidan alla ennen kuin sitä käyttää. Eli jos olet ulkona tai tulet ulkoa, älä tee puhelimelle mitään, ennen kuin olet lämmittänyt sitä.
Juu. Aamulla kävin, ja uudestaan työpäivän jälkeen. Harmaalla sadesäällä en välttämättä joka päivä mene ulos, mutta pakkasista ja lumesta pidän.
Postin varmaan käyn hakemassa. Muuta asiaa ei ole ulos tänään. Olisi kyllä kiva käydä kävelyllä -20 asteessa mutta loukkasin hiljattain polveni joten turhat kävelyt saa jäädä nyt hetkeksi.
Oltu jo. Ensin luotu vähän lunta, sitten käyty avannossa. Tehty kauppareissu ja viety pakkasesta kassillinen marjoja lapsen perheelle.
Pakkasta -11
Menen, vaikka ei olisi pakko. Olen huomannut, että päätä jomottaa ja väsyttää, jos en käy joka päivä edes vähän ulkona. Minimitavoite on roskien vienti, mutta yleensä kun on ulos asti päässyt, menen samalla edes pienelle kävelylle.
Kyllä kohta lähden kävelylenkille sulattelemaan lounasta. Illalla ehkä vielä toisen kerran pidemmälle lenkille. Täytyy ottaa ilo irti niin kauan kuin täällä Stadissa on kunnon talvi!
En todellakaan. Lämmittelen aamutakissa peiton alla vielä. Teen vähän kotitöitä ja liikun omassa kuntosalissani.
KYLLÄ! Vein emännän töihin ja haen iltapäivästä pois. Autolle ei ole siellä lämmityspaikkaa, joten romua ei saa käyntiin välttämättä ja ei otettu sitä riskiä. Itse oon lomilla vielä vähän aikaa. Sitten töihin takas.
Kyllä. Mitä ihanin ulkoilusää, eilen jo kaivoin olosuhteisiin sopivat vaatteet. Parempi tuolla on ulkoilla kuin vesisateessa tai helteessä.
Hirvee flunssa, mut pakko mennä koronatestiin...
Tein jo aamutallin, ulkoilutin kolme koiraa ja hain postin. Pakko mennä ulos mutta vaatetta vain päälle tarpeeksi. Hiki tuolla tallitöissä tuli.
Olen etätöissä, ruokaa on valmiina illaksi ja en aio mennä tänään ulos. Liikun kyllä, teen illalla joogaharjoituksia kotona.
En. Eikä masenna yhtään. Ihana olla yksin kotona villasukat jalassa ja juoda kuppi kuumaa kaakaota.
Meillä on husky-malamuutti joten todellakin käyn koiran kaa ulkoileen, koira kyllä kestää ja minäkin kuhan pukeudun kunnolla 😂
Kävelin tunnin koska vein lapsen päiväkotiin menin töihin ja iltapäivällä kotimatka. Kyllä poskia nipisteli ja vähän jäi ytimiin tuo kylmyys vaikkei ulkona palellut kun vasta loppumatkasta. Täällä -36. Aika hauskaa. Iphonen akku ei kestänyt vaikka oli miltei täynnä lähtiessä.