Onks täällä kookosveden ystäviä?
Siis sen mikä lilluu siellä pähkinän sisällä... (eri asia kuin kookosmaito) Sitä myydään myös tölkeissä mutta löytyykö tähän vuodenaikaan mistään (mistä)? Meiän marketista löytyi vain mangolla jatkettua kaikilta merkeiltä ja sillä nyt ei tee mitään.
Kommentit (17)
Täällä myös, ihan paras nesteyttäjä ja maistuu hyvältä! Aluksi maistui oudolta, mutta siihen tottui nopeasti. Tykkään Foodinin ja Puhdistamon vesistä.
Tykkään, se nesteyttää todella hyvin silloin, kun ei viitsi tankata lasikaupalla vettä.
Tykkään. Kaikkein paras juoma krapulaan. On vaan ehkä epäekologisin juoma maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään. Kaikkein paras juoma krapulaan. On vaan ehkä epäekologisin juoma maailmassa.
Ei ole epäekologinen siellä, missä kookospuita kasvaa luonnostaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole epäekologinen siellä, missä kookospuita kasvaa luonnostaan.
Ei, mutta Suomeen rahdattuna kyllä.
Joisin, mutta siinä on niin paljon kaliumia etten voi juoda ainakaan paljoa. Ei sovi mun lääkitysten kanssa.
Mulla ei juuri ole ruokaa tai juomaa, josta en tykkää. Nyt keksin kaksi: toinen on kookosvesi ja toinen osterit. Siis rakastan kookosta...en tajua, miten tuo niin ihanan kookoksen sisälmys voi olla minusta niin pahaa, että jäi tölkki maistiaisten jälkeen juomatta. Meidän pienestä lähi-Alepasta kyllä löytyy ihan originaalia maustamatonta versiota. Siksi en ole ajatellut ollenkaan, että olisi joku sesonkituote?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hanaveden ystävä. Terkut vaan kaikille kraanoille!
Kraanat kiittää.
Ostan joskus, kun on sellainen tunne, että tarvitsen erityisnesteytystä.
Täällä! Paras janojuoma. Juon kesäisin tölkki kaupalla.