Lue keskustelun säännöt.
Epätäydellinen keskenmeno
Marmelade
13.01.2021 |
Millaisia kokemuksia pitkittyneestä lääkkeellisestä tyhjennyksestä? Kokeiltiinko uudelleen lääkkeitä? Vai kaavinta? Onko ollut helppo tulla uudelleen raskaaksi?
Kiitos vastauksista.
Kommentit (2)
Itse sain cytotecit jotka ei toimineen moneen päivään kunnes viidentenä yönä alkoi järkyttävän vatsan krampit. Tätä tapahtui kolmena peräkkäisenä yönä ja tavaraa tuli ulos paljon. Kivut alkoi aina ilalla ja kesti monta tuntia putkeen. Kaikesta huolimatta kohdussa oli paljon raskausmateriaalia ja jouduttiin kaapimaan kohtuontelo. Kaikki kipu ja vuoto loppui siihen ja olo oli huojentunut fyysisen tuskan osalta.
Lääkkeellisestä tyhjennyksestä erittäin huonot kokemukset.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla oli keskeytynyt keskenmeno. lääkkeellinen tyhjennys sairaalassa. Musta alkoi nopeasti tuntua siltä että kaikki ei kunnossa mutta mua ei uskottu ennen kuin söin antibiootti kuurin kohtutulehdukseen ilman tehoa. ultrassa paljastuikin kohdusta jäämiä ja kävin imutyhjeyksessä ja jos se ei olisi tehonnut olisi kaavittu.
Yks kierto välissä niin kuin neuvottiin 2kiertoa meni sen jälkeen ja olin uudelleen raskaana nyt vauva 2kk.