Sivut

Kommentit (80)

Vierailija

Toivottavasti te, jotka ette päästä tyttärenne poikaystävää yökylään, ette myöskään päästä yökylään poikanne tyttöystävää.

Itse en saanut edes hengata poikien kanssa teininä, eikä äitini todellakaan olisi antanut kenenkään pojan tulla yökylään luokseni. Muutin omaan asuntoon 17-vuotiaana, koska en jaksanut enää tuollaisia sääntöjä. Olen naimisissa nykyään ja (avioliittomme alkuvaiheessa) kun olimme yötä äitini luona, hän laittoi edelleen miehelleni erikseen nukkumapaikan lattialle.

Tällä hetkellä 16-vuotiaan pikkuveljeni tyttöystävä on veljeni luona yötä lähes joka yö, eikä äitiäni haittaa ollenkaan vaikka menevät suihkuunkin yhdessä. Eikä kyse ole edes siitä, että veljeni olisi jotenkin kiltimpi tai vastuuntuntoisempi kuin minä olin tuossa iässä, vaan päinvastoin.

• ylös 20
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mikäköhän. Oletko valmis teini-isäksi?

Oon 180cm, ruskeet hiukset ja silmät sekä lihaksikas. Yleisesti ottaen ainakin omasta mielestäni hyvännäköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Suosittelisin tutustumaan tytön vanhempiin ihan päiväsaikaan ensin. Pikkuhiljaa voisivat suostua yökyläilyyn.
Ensin hyvä vaikutus ja hyvät välit. En minäkään tuntematonta meille ottaisi, olkoon millainen gigolo tahansa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette hyväksy 17-vuotiaan seksielämä? Nyt tiedän millaiset ihmiset tekevät niitä "aikuinen lapsi katkaisi välit en ymmärrä"-ketjuja.

Itse näin aikuisena mietin, että kumpa äitini olisi asettanut kunnon rajat menemisilleni ja tekemisilleni. Olisin mahdollisesti säästynyt mm. Raiskaukselta ja abortilta.

Toki jotain rajoja pitää olla, mutta luultavasti yökylässä ei kukaan raisk.aa

No näin en väittänytkään, vaan tämä tapahtui kotibileissä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette hyväksy 17-vuotiaan seksielämä? Nyt tiedän millaiset ihmiset tekevät niitä "aikuinen lapsi katkaisi välit en ymmärrä"-ketjuja.

Itse näin aikuisena mietin, että kumpa äitini olisi asettanut kunnon rajat menemisilleni ja tekemisilleni. Olisin mahdollisesti säästynyt mm. Raiskaukselta ja abortilta.

Tässä ketjussa puhuttiin yökyläilystä, ei kotibileistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Luitko edelliset? Väännänkö rautalangasta? Olisi ollut vain hyvä, että äitini olisi rajoittanut tekemisiäni, koska olisin saattanut säästyä näiltä traumoilta. Haluatko tietää lisää?

Vierailija

Nyt sinun pitää vakuuttaa tytön vanhemmille, että olet kiltti poika ja tulet kannustamaan tyttöä oikeisiin valintoihin elämässä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nyt sinun pitää vakuuttaa tytön vanhemmille, että olet kiltti poika ja tulet kannustamaan tyttöä oikeisiin valintoihin elämässä.

Juuri näin! Kahvilla ensin, eikä heti mitään yökyläilyä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Luitko edelliset? Väännänkö rautalangasta? Olisi ollut vain hyvä, että äitini olisi rajoittanut tekemisiäni, koska olisin saattanut säästyä näiltä traumoilta. Haluatko tietää lisää?

Luin kyllä sen, mutta kotibileiden ja yökyläilyn rajoittaminen ovat kaksi eri asiaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa ”kunnon rajat”? Kyllä 17-vuotiaalle pitää antaa vapauksia tehdä ja kokea. Eri asia tietysti on, että jos äitiä ei kiinnosta ollenkaan enää huolehtia ja kysyä mitä kuuluu ja miten tytöt voi. Mutta jos pelkästään rajoittaa ja kieltää, niin silloin luultavasti nuori tekee niitä kuitenkin ja valehtelee päin naamaa.

Vierailija

Kun täytät 18v niin heti oma kämppä hankintaan! Sitten tyttis sinne kyläilemään. EI ongelmaa.

Vierailija

Alat puhumaan ensin oikein lipevästi ja sitten pikkuhiljaa alat syyllistäminen siitä kuinka moni 17-vuotias asuu omillaan ja vihjailla että jos kontrolloi liikaa niin ei välttämättä näe lapsenlapsiaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa ”kunnon rajat”? Kyllä 17-vuotiaalle pitää antaa vapauksia tehdä ja kokea. Eri asia tietysti on, että jos äitiä ei kiinnosta ollenkaan enää huolehtia ja kysyä mitä kuuluu ja miten tytöt voi. Mutta jos pelkästään rajoittaa ja kieltää, niin silloin luultavasti nuori tekee niitä kuitenkin ja valehtelee päin naamaa.

Itse olin 15-vuotias kun minut raiskattiin. Ymmärrän, että 17-vuotiaalle onkin hyvä antaa vapauksia, mutta mielestäni ihanne olisi, että Ap kävisi vain alkuun kahvittelemassa tytön kotona ja tutustuisi ensin tyttöön, sekä näihin vanhempiin.

Jos on lompsimassa heti yökylään niin antaa mielikuvan, että se pim psa ekana mielessä, eikä mitään muuta. Itse en myöskään alkaisi majataloa pitämään paneville teineille. Pankoot sitten jossain muualla. Mieluiten hankkikoot oman asunnon, kunhan seurustelu on vakavammalla pohjalla.

Ehkä olen väärä ihminen sanomaan näiden traumojeni kera, mutta vähintä mitä voin tehdä, niin on kertoa lapselleni mitä olen joutunut kokemaan hormonihuuruisten teinipoikien toimesta. Ei se mene vain niin, että muna sisään ja muna ulos. Nuorille on iskostettava, että kuinka helposti myös raskautuu jos ehkäisy ei ole kunnossa.

Vierailija

Jonkun setämiehen tekemä provo aloitus, mutta jos kerran panemista voi harrastaa myös päivällä niin mikä ihmen hinku on mennä yökylään?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei hyväksytä? Tuolla on julkisia vessoja, hotelleja  ja puistonpenkkejä kaupunki täynnä, siellä voi harrastaa niin paljon kuin tahtoo. Ei se vanhempien luona naiminen ole mikään subjektiivinen oikeus. Harva nuoripari ilahtuu siitä, että appi ja anoppi tulee yökylään nimenomaan harrastamaan seksielämää.

Poliisi

Vierailija kirjoitti:
No mikäköhän. Oletko valmis teini-isäksi?

Ehkäisy on keksitty. Tulee varmaan monelle palstan mammoille yllätyksenä että omat lapset aloittavat seksin harrastuksen jo 14-vuotiaana.

Tiedä sitten miksi jo vähän varttuneemmat ihmiset eivät puhu avoimesti siitä kuinka aikasin aloittivat. Keskustelu on aina niin "shokeraavaa".

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sallisivatko nämä äidit teinitytön yökyläilyn jos tyttö olisi lesbo ja haluaisi yöpyä tyttöystävän luona... Tai jos teinipoika haluaa yöpyä poikaystävän luona. Tuli vaan mieleen aiheesta, että muuttaisiko se asiaa...

Meillä ei yövy kukaan muu kuin perheenjäsenet! Ei tyttö- eikä poikakaverit, ei isovanhemmat, ei naapuri. Hotelleja löytyy, niihin  voi mennä. En halua hiippailla kotonani peläten, että joku yövieras herää tai sulkeutuu tunniksi suihkuun tai ripottelee suklaata sohvalle.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.