Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (80)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vaikka aloitus onkin trolli, niin onpahan täällä taas sekopäistä porukkaa.

Oikeastiko luulette, että vain yöllä voi panna? Pidättelikö se teitä itseänne teininä, jos yökylään ei päästetty?

Ja miten melkein aikuisen ihmisen panemiset muka edes kuuluvat vanhemmille?

Kummassa on helpompi panna, sängyssä vai koulun vessassa? Minkä viestin äiti antaa lapselleen jos sallii yökylän? Et teini-seksi on ok. Jos EI ole sitä mieltä, niin sit toimii johdonmukaisesti.

Vai pitääkö teineille ostaa kaljaakin, koska voivat saada sitä muualtakin? Huono perustelu.

• ylös 12
  • alas 18
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Meillä on iso talo ja ne tytön poikakaverit on yöpyneet pikkupoikien kanssa samassa huoneessa. Jos haluaa tutustua meidän perheeseen, niin sitten tutustuu kunnolla, koko valveillaoloaikana ei sen tytön kanssa pääse kahdestaan minnekään. Pikkupoikien huoneesta muuten ei pääse pois ilman, että yövahti varoittaa eli itkuhälytin hälyttää, jos ovi avataan. Ja tyttö nukkuu yönsä sen verran etäällä, että sinne ei onnistu hipsimään ilman, että joku herää.

• ylös 7
  • alas 18
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko luulette, että vain yöllä voi panna? Pidättelikö se teitä itseänne teininä, jos yökylään ei päästetty?

Kyllä pidättelin. Sulle vissiin vaikeampaa, itsensä hillitseminen? 

Vierailija

Sallisivatko nämä äidit teinitytön yökyläilyn jos tyttö olisi lesbo ja haluaisi yöpyä tyttöystävän luona... Tai jos teinipoika haluaa yöpyä poikaystävän luona. Tuli vaan mieleen aiheesta, että muuttaisiko se asiaa...

• ylös 17
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei luulla. Mutta, minun lapseni eivät pane kenenkään kanssa minun kotonani. Minulle kuuluu erittäin paljon se mitä minun kattoni alla tapahtuu. Tehkööt mitä haluavat muualla. 

• ylös 11
  • alas 13
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikäköhän. Oletko valmis teini-isäksi?

kai nyt melkein aikuinen ihminen saa päättää omista isyys-asioistaan. se ei ole äitinsä asia.

Ainakin niin kauan on äitinsä asia kun lapsi hänen kattonsa alla asuu. Itse en ainakaan alkaisi katselemaan sitä, että teinit ottavat taloni kutuluolaksi ja mahdollisesti vielä vahinkoraskauden jälkipyykkiä pesemään. Tuon ikäiset räpeltävätkin ehkäisyn kanssa miten sattuu.

ai heittäisit lapsesi ja lapsenlapsesi kadulle? häpeä

Miten niin kadulle, sossu niistä huolehtii ja vauva pääsee sijaiskotiin, jos se kivannäköinen poika ei  lasta  viitsikään hoitaa.

miksi oletat että ei viitsisi hoitaa?

tämä taitaa nyt olla vain jotakin sinun projisointiasi, vaikutat nimittäin aika itsekkäältä, eikä lastesi tai mahdollisten lastenlastesi hyvinvointi tunnu sinua hirveästi kiinnostavan.

• ylös 11
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sallisivatko nämä äidit teinitytön yökyläilyn jos tyttö olisi lesbo ja haluaisi yöpyä tyttöystävän luona... Tai jos teinipoika haluaa yöpyä poikaystävän luona. Tuli vaan mieleen aiheesta, että muuttaisiko se asiaa...

Muuttaisi asiaa ainoastaan siten että samaa sukupuolta oleva seurustelukumppani ei olisi tervetullut edes päiväaikaan. 

• ylös 4
  • alas 16
Vierailija

Mitkäs päiviräsästen kokoontumisajot täällä oikein on?

Ei jestas sentään mitä hihhuleita.

• ylös 20
  • alas 7
Vierailija

Minä annoin luvan. Pojalla oli kotona vaikeaa. No, nyt sitten olen vuoden ikäisen pojan 44-vuotias mummu.

• ylös 12
  • alas 7
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei luulla. Mutta, minun lapseni eivät pane kenenkään kanssa minun kotonani. Minulle kuuluu erittäin paljon se mitä minun kattoni alla tapahtuu. Tehkööt mitä haluavat muualla. 

et siis hyväksy, että edes 17-vuotias harrastaa seksiä? Onneksi en ole sinun lapsesi.

• ylös 18
  • alas 9
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä annoin luvan. Pojalla oli kotona vaikeaa. No, nyt sitten olen vuoden ikäisen pojan 44-vuotias mummu.

vihaatko lapsenlastasi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No enpä antais kyllä mäkään !!
-M34v kolmen faija
Munaako? No en huoliskaan! M35v ainakin neljän isä!!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

vihaatko lapsenlastasi?

Miksi vihaisin? Tottakai se shokki oli alkuun mutta hyvin näyttää pienen kanssa sujuvan. Opinnot eivät ole jääneet teiniäidiltä jälkeen ja pärjää hyvin. Mutta kyllähän se silloin alkuun järkytti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minkäs ikäisenä sinä päästäisit/päästit lapsesi pukille?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

et siis hyväksy, että edes 17-vuotias harrastaa seksiä? Onneksi en ole sinun lapsesi.

Harrastakoot mutta ei minun kotonani. Minun ei tarvitse omassa kodissani kuunnella muiden seksiääniä. Lapsetkin sentään kunnioittavat minua niin paljon etteivät tuollaista tekisikään. 

• ylös 5
  • alas 11
Vierailija

Ette hyväksy 17-vuotiaan seksielämä? Nyt tiedän millaiset ihmiset tekevät niitä "aikuinen lapsi katkaisi välit en ymmärrä"-ketjuja.

• ylös 22
  • alas 6
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ette hyväksy 17-vuotiaan seksielämä? Nyt tiedän millaiset ihmiset tekevät niitä "aikuinen lapsi katkaisi välit en ymmärrä"-ketjuja.

Itse näin aikuisena mietin, että kumpa äitini olisi asettanut kunnon rajat menemisilleni ja tekemisilleni. Olisin mahdollisesti säästynyt mm. Raiskaukselta ja abortilta.

• ylös 6
  • alas 13
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Itse näin aikuisena mietin, että kumpa äitini olisi asettanut kunnon rajat menemisilleni ja tekemisilleni. Olisin mahdollisesti säästynyt mm. Raiskaukselta ja abortilta.

Toki jotain rajoja pitää olla, mutta luultavasti yökylässä ei kukaan raisk.aa

Sivut