Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olet Maskista Kieltäytyjä, niin saanko ystävällisesti kysyä että mikä sinua

Vierailija
13.01.2021 |

Vaivaa. Aivan. Teen psykologista tutkimusta traumoista ja huonoista kokemuksista jotka ovat johtaneet epärationaaliseen kieltäytymiseen maskista.

Kiitos.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt samaa kirurgista maskia puoli vuotta. Pistän yöksi parvekkeelle tuulettumaan. Käytän ainoastaan sosiaalisen paineen takia kauppareissulla.

Vierailija
22/46 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltäydyn maskeista. Käytän vain ffp3-tason hengityssuojaimia mieluiten.

Loistavaa. Kiitos. Next.

Vierailija kirjoitti:

En pysty hengittämään maskin kanssa.

Ja minulle on aivan yhdentekevää mitä joku siitä on mieltä, edelleen suositus, ei pakko.

Aha, aijaa.. Kiitos. Next.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt samaa kirurgista maskia puoli vuotta. Pistän yöksi parvekkeelle tuulettumaan. Käytän ainoastaan sosiaalisen paineen takia kauppareissulla.

Kammottava ja rohkea tunnustus. Kiitos. Next.

Vierailija
24/46 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain välitä. Minulle on aivan yhdentekevää muiden elämiset ja kuolemiset. Ei minustakaan kukaan välitä eikä rakasta, niin minkä takia välittäisin muista. Jos kuolisin koronaan, mikä on epätodennäköistä, koska olen sairastanut taudin ja vasta-aineeni ovat luultavasti koholla, niin mitä sitten? Siinähän kuolisin. Olen teholla nuorempana ollut, ei niin kauheaa kuin elämä ilman rakkautta ja ilman toisen kosketusta, äänen kuulemista ja hymyn näkemistä. Kaikki kulkevat maski päässä, eihän sellaisiin voi tutustua edes. Kuinka seksiä harrastettaisiin edes, koronatestin ja karanteenin jälkeen? Miksi vaivautua?

Vierailija
25/46 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vain välitä. Minulle on aivan yhdentekevää muiden elämiset ja kuolemiset. Ei minustakaan kukaan välitä eikä rakasta, niin minkä takia välittäisin muista. Jos kuolisin koronaan, mikä on epätodennäköistä, koska olen sairastanut taudin ja vasta-aineeni ovat luultavasti koholla, niin mitä sitten? Siinähän kuolisin. Olen teholla nuorempana ollut, ei niin kauheaa kuin elämä ilman rakkautta ja ilman toisen kosketusta, äänen kuulemista ja hymyn näkemistä. Kaikki kulkevat maski päässä, eihän sellaisiin voi tutustua edes. Kuinka seksiä harrastettaisiin edes, koronatestin ja karanteenin jälkeen? Miksi vaivautua?

Ok; Kiitos. Next.

Vierailija
26/46 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreeni.

On ihan tarpeeksi invalidisoiva ilman maskiakin.

Vierailija
27/46 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ikävältä, vaikea asetella niin, ettei lasit huurru ja henki kulkee huonommin. Lisäksi en usko, että sen teho huolimattomasti käytettynä on kummoinen, kuten maskipakkomaiden esimerkki osoittaa.

Vierailija
28/46 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kieltäydy, en vain yleisesti käytä. Jos maskin käyttöä pyydetään ennalta erikseen tai paikan päällä tarjotaan, niin voin laittaa.

Vierailija
29/46 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei minua velvoita käyttämään.

Vierailija
30/46 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bää bää bää 🐑🐑🐑

Vierailija
31/46 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Migreeni.

Ok. Next, kiitos.

Vierailija
32/46 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikista vastauksista. Joudunkin lopettamaan päivystyksen tältä kertaa, koska ylläpito ei tykkää touhustani ja jouduin trollien doxattavaksi. Kiitos. Next.

Vierailija
33/46 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä maskia koska olen jo sairastanut koronan, vastaainetta veressä👍

Vierailija
34/46 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana toi nextitaminen. En käytä maskia, koska tulee tosi huono olo. Viimeiksi kun käytin oli noin 3 h pahoinvointi ja pääkipu.

Vierailija
35/46 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nextflix.

Vierailija
36/46 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö mitä. En välitä tippaakaan montako vanhusta kuolee koronaan tai toinen jalka haudassa olevaa keski ikäistä. En yhtään sen enempää kuin hukuttaisi itseni jäihin yrittämällä pelastaa sinne pudonneen.

Mitään rajoituksia jotka vahingoittavat taloutta ei olisi pitänyt koskaan tehdä. Minun sekä läheisteni taloudellinen etu on tärkeämpi kuin niiden joita maski psykoosissa suojellaan hinnalla millä hyvänsä.

Jos kaltaisiasi ihmisiä syntyisi Suomeen enemmän, niin Suomen talous lähtisi varmasti jyrkkään nousuun :D. Tai ainakin tyhmyys.

Vierailija
37/46 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska:

STM:n selvitys: kasvomaskien hyöty on arjessa vähäinen tai olematon

https://yle.fi/uutiset/3-11375853

Kohutun maskiselvityksen tehnyt professori kiistää poliittisen ohjauksen – tulos maskien vähäisestä hyödystä "ei ole muuttunut mihinkään"

https://www.aamulehti.fi/koronavirus/art-2000007483222.html

Miksi hengityssuojain ei ole oikeasti hyödyllinen tavalliselle ihmiselle koronavirusta vastaan? Kansanterveyden asiantuntija vastaa tähän ja 3 muuhun kysymykseen

https://tekniikanmaailma.fi/miksi-hengityssuojasta-ei-ole-oikeasti-hyot…

Lääkärit eri mieltä maskisuosituksen hyödyistä – "Asia on täysin epäselvä, tieteellistä näyttöä suuntaan tai toiseen ei ole", sanoo infektiolääkäri

https://yle.fi/uutiset/3-11468225

Vierailija
38/46 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos next pilasi ketjun. En siltikään käytä maskia. Ikinä missään.

Vierailija
39/46 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Migreeni.

Minulla on astma, migreeni ja kolmoishermosärky. Koitin maskia, enkä ymmärrä mikä hyöty siitä on kun se päässä yskin koko ajan taukoamatta. Sen jälkeen olin 4 päivää migreenissä.

Vierailija
40/46 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni maskien käyttö yleiseissä tiloissa, kuten kaupoissa, on ihan sulaa hulluutta ja luonnonvarojen tuhlausta. Asiasta tehtyjen tutkimusten valossa maskien käyttö on täysin hyödytöntä, joten miksi minä lähtisin mukaan tähän poliittiseen leikkiin?

Keväällä uskallettiin nojata faktoihin päätöksiä tehdessä, nyt mennään niiden mukaan, ketkä huutavat koviten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi