Jos olet Maskista Kieltäytyjä, niin saanko ystävällisesti kysyä että mikä sinua
Vaivaa. Aivan. Teen psykologista tutkimusta traumoista ja huonoista kokemuksista jotka ovat johtaneet epärationaaliseen kieltäytymiseen maskista.
Kiitos.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Heitä voltti, apina 🐒
Olemme kaikki apinoita, vai mitä mieltä on @Moderaattori ?
Kiitos. Next.
Kasvata itsellesi edes jonkinlaiset pallit ja selkäranka. Kausi-influenssaan vertautuvan taudin kanssa ei kannata heittäytyä hysteeriseksi.
Mulla on visiiri, vähän jo kolhuinen, yhtään maskia en ole käyttänyt. Mutta tosi kiva on ollut kun en ole tämän koronan aikana nähnyt yhtä ainokaista flunssaista ihmistä missään eikä itselläkään ole ollut mitään oireita. Että kiitos vaan kaikille ihmisille, hyvin on toimittu.
Käytän maskia, koska olen lammas. Mutta en ole vakuuttunut, että niistä olisi hyötyä, joten en välitä jos muut eivät niitä käytä.
Vierailija kirjoitti:
Kasvata itsellesi edes jonkinlaiset pallit ja selkäranka. Kausi-influenssaan vertautuvan taudin kanssa ei kannata heittäytyä hysteeriseksi.
Onpas rumaa tekstiä. Otettu ylös.
Kiitos. Next.
Yhteiskunta hylkii minua, minä taas yhteiskuntaa
Tiedätkö mitä. En välitä tippaakaan montako vanhusta kuolee koronaan tai toinen jalka haudassa olevaa keski ikäistä. En yhtään sen enempää kuin hukuttaisi itseni jäihin yrittämällä pelastaa sinne pudonneen.
Mitään rajoituksia jotka vahingoittavat taloutta ei olisi pitänyt koskaan tehdä. Minun sekä läheisteni taloudellinen etu on tärkeämpi kuin niiden joita maski psykoosissa suojellaan hinnalla millä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Käytän maskia, koska olen lammas. Mutta en ole vakuuttunut, että niistä olisi hyötyä, joten en välitä jos muut eivät niitä käytä.
Hyvä näkökulma.
Kiitos. Next.
En pysty hengittämään maskin kanssa.
Ja minulle on aivan yhdentekevää mitä joku siitä on mieltä, edelleen suositus, ei pakko.
Koska joutuisin maksamaan niistä. Myös meno ilmaisten maskien jakopaikalle maksaa
No daa kirjoitti:
Yhteiskunta hylkii minua, minä taas yhteiskuntaa
Otettu ylös.
Kiitos. Next.
Kieltäydyn maskeista. Käytän vain ffp3-tason hengityssuojaimia mieluiten.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on visiiri, vähän jo kolhuinen, yhtään maskia en ole käyttänyt. Mutta tosi kiva on ollut kun en ole tämän koronan aikana nähnyt yhtä ainokaista flunssaista ihmistä missään eikä itselläkään ole ollut mitään oireita. Että kiitos vaan kaikille ihmisille, hyvin on toimittu.
Ok.
Kiitos. Next.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas rumaa tekstiä. Otettu ylös.
Kiitos. Next.
Niih 🙂
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö mitä. En välitä tippaakaan montako vanhusta kuolee koronaan tai toinen jalka haudassa olevaa keski ikäistä. En yhtään sen enempää kuin hukuttaisi itseni jäihin yrittämällä pelastaa sinne pudonneen.
Mitään rajoituksia jotka vahingoittavat taloutta ei olisi pitänyt koskaan tehdä. Minun sekä läheisteni taloudellinen etu on tärkeämpi kuin niiden joita maski psykoosissa suojellaan hinnalla millä hyvänsä.
Hurjaa. Kiitos. Next.
Vierailija kirjoitti:
Koska joutuisin maksamaan niistä. Myös meno ilmaisten maskien jakopaikalle maksaa
Mielenkiintoista. Next.
Vierailija kirjoitti:
Kieltäydyn maskeista. Käytän vain ffp3-tason hengityssuojaimia mieluiten.
Onko ne kertakäyttöisiä?
Vierailija kirjoitti:
Ime parsaa, pelle 🤡
Kiitos. Next.
Otettu ylös. Kiitos. Next.