Poikuudesta eroon?
Onko joku paikka josta etsiä naista poistamaan poikuus? Mistä te muut ekakertalaiset ootte löytäneet seuraa?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Voin tulla.
N33
se ois kiva :3
Eijjjumalauta. Näinkö helpolla neitsyydestä olisi eroon päässy?! **ttu, mie jouduin kärvistelemään ja hajoilemaan 25 vuotta, ennnenkuin pitkän ruinauksen jälkeen lohkes, ja siitäkään meinannu tulla mitään ku kuumotti niin pirusti. Ja täällä vauva-palstalta saa kun vaan pyytää?! Pitäkää tunkkine sanon minä.
M35
Vierailija kirjoitti:
Eijjjumalauta. Näinkö helpolla neitsyydestä olisi eroon päässy?! **ttu, mie jouduin kärvistelemään ja hajoilemaan 25 vuotta, ennnenkuin pitkän ruinauksen jälkeen lohkes, ja siitäkään meinannu tulla mitään ku kuumotti niin pirusti. Ja täällä vauva-palstalta saa kun vaan pyytää?! Pitäkää tunkkine sanon minä.
M35
Voin tulla sinnekin.
N33
Vierailija kirjoitti:
M35
Kyselin apuja seuranhakuun, tai vinkkei ja kokemuksia ekoista kerroista mistä kannattaisi aloittaa ja mahdollisesti löytäisi seuraa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35Voin tulla sinnekin.
N33
Teretulemast!
No moi Poju!
Minkä ikäinen siis olet?
Luulisin, että tinderistä sinäkin löydät sopivaa seuraa. Varmasti monikin nainen olisi valmis opastamaan.
Asutko Tikkurilassa? Voisit tulla kahville joku päivä ja katotaan sit, miten jatketaan ;)
N42
Jos lahkeessa ei ole noin 20 senttistä, niin ihan turha haaveilla mistään pillusta.
Sori siitä 😢
Kyllä nykyään pitää olla tarpeeksi iso jos haluaa saada pillua.
15 ei nykyään esim riitä mihinkään
Moni 15cm kundi on neitsyt tai ei muuten vaan saa pillua, muuta kuin rahallista korvausta vastaan.
Naisista on tullut laatutietoisia ja siksi nykyään pitää olla se lahkeessa vähintään 20 senttinen et pääsis panee 😕
Vierailija kirjoitti:
Asutko Tikkurilassa? Voisit tulla kahville joku päivä ja katotaan sit, miten jatketaan ;)
N42
Riksun huudeilta :)
Näin on kirjoitti:
Jos lahkeessa ei ole noin 20 senttistä, niin ihan turha haaveilla mistään pillusta.
Sori siitä 😢
No tämä, jos sattuu selailemaan treffipalstoja jokaisella miehellä on puheittensa mukaan iso... ja kaikki on täydellisiä. Mun luonteeseeni ei oo koskaan kuulunu itsensä kehuminen, tiedä sitten siinäkö syy ettei oo kiinnostuneita?
Vierailija kirjoitti:
N42
Tarjoatko kahvimaidot omasta takaa?
Vierailija kirjoitti:
N42
Noni, mitä mie sanoin jo ekassa viestissäni. Näin helepolla se nykysin käy. Niinkuin sananparsi sanoo "tulee ovista ja ikkunoista".
Hitto sentään kun en tästä foorumista tienny 10 vuotta sitten.
M35
Mulla 22cm kulli ja neitsyys meni 14-vuotiaana
Vierailija kirjoitti:
Mulla 22cm kulli ja neitsyys meni 14-vuotiaana
Mjaa. Itse omistan 21cm letkua, ja oon 28, ja edelleen neitsyt. Sosiaalinen hylkiö vailla itsetuntoa ja kokemusta, mutta vitunkos teet kun ei kestä pää kasassa päivääkään. Masennuslääkkeet on tappanu loputkin seksuaalisuuden rippeet, niin turhapa kai tässä on valittaakkaan.
Kuvittelisin että ei kannata etsiä poikuuden poistajaa, vaan ihan vaan seksiä niin kuin muutkin.
Koko poikuudelle / neitsyydelle annetaan ihan liian iso painoarvo. Eka kerta täytyy muka kokea "sen arvoisen" kanssa tai sitten se on joku este joka hankaloittaa seksielämän aloittamista.
Nykyään on mahdotonta saada pilluu ilman rahaa, jos kalu ei oon vähintään noin 20cm tai mielellään yli.
Paskaa vaan tulee niskaan, jos rupeet jotain 15-17 tappia naiselle esittelemään...
En ikinä antaisi kenenkään laittaa vain 15 senttistä sisääni
Voin tulla.
N33