Lopetan pikkuhoususuojien käytön
Kun kerran ei siihen saa minkäänlaisia korvauksia.
Kommentit (24)
Lopeta samalla perseen pyyhkiminen ja parran ajaminen.
Lopetatko myös pikkuhousujen käytön, ethän siihenkään saa mitään korvausta?
Niin minäkin lopetin kesällä. Olin hameessa liikkeellä ja yhtäkkiä huomasin että valkoinen 10 cm pitkä kaistale oli liimautunut polveeni. Repäsin pois ja kävin ostamassa tampaxeja.
Vierailija kirjoitti:
Eero on jo lopettanut pyyhkimisen, siksi ei niitä alushousuja kannatakkaan käyttää likaantuvat suotta.
Yhyy, valun pari tippaa alapäästäni ja olen uhri!
Minäkin paskannan jatkossa siihen missä istun
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu
M49
Lähes sama juttu mutta lopetin kokonaan pikkuhousujen käytön. C. Klein menetti yhden uskollisen asiakkaan.
M51
Ja perseverisillä vaatteilla säästät huiman summan vuodessa
Vierailija kirjoitti:
Ja syöminen ja juominen. Samalla voi muuttaa alastomana asumaan luonnon armoille.
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin lopetin kesällä. Olin hameessa liikkeellä ja yhtäkkiä huomasin että valkoinen 10 cm pitkä kaistale oli liimautunut polveeni. Repäsin pois ja kävin ostamassa tampaxeja.
Miten pikkuhousunsuojat ja tamponit liittyy toisiinsa? Koeta nyt hyvä mies edes ottaa selvää asioista.
MInä lopetan pikkuhousujen käytön!
Ainoastaan suomalainen nainen on niin elättilokki, että vaatii oman tussunsa vuotamisesta rahaa mieselättäjäyhteiskunnalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pikkuhousunsuojat ja tamponit liittyy toisiinsa? Koeta nyt hyvä mies edes ottaa selvää asioista.
Kontekstista päätellen AP puhuu kuukautissuojista. Myös pikkuhousunsuojaa voi käyttää kuukautissuojana.
Vierailija kirjoitti:
Ei se kakka pääse pois jos istuu.
Käyttäjä20798 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se kakka pääse pois jos istuu.
Ei tarvitse, nykyään kaikki on muiden syytä.
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan suomalainen nainen on niin elättilokki, että vaatii oman tussunsa vuotamisesta rahaa mieselättäjäyhteiskunnalta
"Skotlanti on päättänyt tarjota kaikille tarvitseville ilmaiset kuukautissuojat."
Skotlannissa asuukin suomalaisia naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eero on jo lopettanut pyyhkimisen, siksi ei niitä alushousuja kannatakkaan käyttää likaantuvat suotta.
Ei kannata käyttää housuja lainkaan. Eivätpä likaannu.
U go girl! 🤯