Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oliko lähipiirissänne lapsena teiniäitejä, joiden kohtalolla peloteltiin?

Vierailija
13.01.2021 |

?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli. Häntä käytettiin esimerkkinä, mitä tapahtuu, jos ja niin edelleen. Hänen kohtaloaan pidettiin häpeällisenä ja säälittävänä ja tyttöä tyhmänä.

Vierailija
2/10 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Joitain teini-äitejä tiedän. Kaikki ovat opiskelleet ja työelämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse teiniäiti. Kyllähän sitä kaikkea sai kuulla päin naamaa, varmasti olin varoittava esimerkki muille.

Monta lasta, ulkoiset puitteet kunnossa, hyvä ammatti ja työpaikka. Sama mies edelleen, joten kyllähän minusta on mallia kannattanut ottaa!

Ei lapsen saaminen tuhoa kenenkään tulevaisuutta. Se on onni, iästä riippumatta. Se miten toimit, se on kokonaan omissa käsissäsi.

Vierailija
4/10 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan itse olla se varoittava esimerkki. Äitini kertoi jokin aika sitten, että minua kovasti paheksunut tuttu valittelee nykyään, kun ei ole vieläkään lapsenlapsia.

Vierailija
5/10 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä he teki itse itsestään varoittavan esimerkin, ainakin ne jotka tiesin.

Vierailija
6/10 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. - Kothatsin elämäni ensimmäisen teiniäidin vasta kun aloitin opiskella. - Muutaaa vuotta myöhemmin hän itse aloitti opinnot. Opin tai sain ainakin erinomaisen kertauksen hänen kauttaan, miten tärkeää on, että on (ns.) turvaverkkoja. Ja ettei kaikki ole aina sitä, miltä ensi-silmäykseltä saattaa näyttää... 

Vierailija
7/10 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini oli teiniäiti, joten ei kukaan viitsinyt pelotella eikä hänkään. Tosin hänen huolensa näytti olevan etten vaan saa miestä, kun en ole niin viehättävä kuin esim. nuorempi sisarus, jota huoleti saattoivat täysi-ikäiset painaa 13-vuotiaana. Minä en vaan kelvannut kellekään.

Vierailija
8/10 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini oli teiniäiti, joten ei kukaan viitsinyt pelotella eikä hänkään. Tosin hänen huolensa näytti olevan etten vaan saa miestä, kun en ole niin viehättävä kuin esim. nuorempi sisarus, jota huoleti saattoivat täysi-ikäiset painaa 13-vuotiaana. Minä en vaan kelvannut kellekään.

Kommentoija on passiivis-aggressiivinen.

Vierailija
9/10 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, tosin äitini oli teiniäiti.

Vierailija
10/10 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi teiniäiti oli samassa koulussa. Ei peloteltu, jotkut hänestä vähän säälien naureskellen puhuivat. Itseäni ei kiinnostanut, mitä tuo minulle vain ulkonäöltä tuttu ihminen elämällään teki.