Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset skitsoilevat pituuksista jopa tavallisissa tilanteissa?

Vierailija
13.01.2021 |

Piti ottaa porukkakuva, ja eikös porukassa ollut nainen alkanut sekoilemaan pituusjärjestyksistä. On siis korkkareissaan minua ehkä sentin pari pidempi (minä 173cm).

Siis siirrytkö sä tonne ja sä tonne ja sä ton viereen...

Sanoin ihan heti etten siirry mihinkään, voit jättäytyä pois kuvasta ellei kelpaa. Naispuolinen ystäväni kun halusi kuvan jossa ollaan vierekkäin, ja tämä nyt sattuu olemaan korkeissa koroissaan sellaiset 190cm. Eli ihan turha jonkun 169cm naisen skitsoilla asiasta. Tyttöystäväkin on 179cm ja pitää korkkareista, joten ei kiinnosta alkaa mittailemaan onko joku nyt 0,457cm minua pidempi kun jalassa on korkkarit.

No tämä nainen sitten alistui tilanteeseen ja kyyristeli vieressä, ihan sama minulle.

Mikä naisia oikein vaivaa?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnut tuosta mitään. Oletko 11 v?

Vierailija
2/19 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps. tuo on hemmetin ärsyttävää.

Mitä jos minä sanoisin isokokoiselle naiselle että voisitko sinä nyt siirtyä tuonne taakse kun en haluaisi olla sinun vieressäsi kuvassa?

Mikä olisi reaktio?

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajunnut tuosta mitään. Oletko 11 v?

ap vai se pituuksista skitsoillut nainen?

Joskus ala-asteen koulukuvissa oli pitkät keskellä ja lyhyet sivuilla.

Vierailija
4/19 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyillä on pituusneurooseja koska sitä pituutta puuttuu.

Vierailija
5/19 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt sanakaan.

Vierailija
6/19 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttären taasen serkkupojat käskivät ryhmäkuvassa lattialle istumaan, kun eivät halunneet olla kuvassa nuorempaa serkkutyttöä lyhyempiä (ihan täysi-ikäisiä nämä poikaserkut jo). Että ketkähän sitä skitsoilee pituuden kanssa? (okei, oli vähän leikillään tehty heitto pojilta tuo)

Vierailija
7/19 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella ap:lla on pituusneurooseja jos kerran oli fine olla superpitkän naisen vieressä kuvassa ja tyttöystäväkin on 179cm?

Vierailija
8/19 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on sanottu moneen kertaan että modataan jotain (kuvakulma, järjestys, tms) koska "en halua näyttää jättiläiseltä".

Mitä jos minä sanoisin isokokoiselle naiselle saman, etten halua näyttää kääpiöltä? Eikö olisi yhtään loukkaavaa? Eikö kennekään mielestä olisi merkki heikosta itsetunnosta?

Jotenkin kummasti naisilta tuollainen p*ska sallitaan, ja jollain hämärällä logiikalla se onkin mies joka on heikkoitsetuntoinen, vaikkei miehelle ollut väliä minkä pituinen tai kokoinen nainen vieressä on.

Vierailija
9/19 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä kanssa mun pituuden kanssa aika iso ongelma. En pysty hyväksymään pituuttani, vaikka olen kovasti yrittänyt. Mulla tulee epävarma olo aina lyhyiden naisten vierellä ja kaikista pahin on se, jos mua haukutaan pitkäksi. Silloin tulen itsetuhoiseksi eli saatan viillellä itseäni useampia viikkoja ja muutenkin hautoa itsemurhaa. Olen 168cm.

Vierailija
10/19 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kyllä kanssa mun pituuden kanssa aika iso ongelma. En pysty hyväksymään pituuttani, vaikka olen kovasti yrittänyt. Mulla tulee epävarma olo aina lyhyiden naisten vierellä ja kaikista pahin on se, jos mua haukutaan pitkäksi. Silloin tulen itsetuhoiseksi eli saatan viillellä itseäni useampia viikkoja ja muutenkin hautoa itsemurhaa. Olen 168cm.

Eli kokonaista 2cm keskivertoa pidempi.

Vierailija
11/19 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntemasi naisetko tuolla tavalla skitsoilevat, vaiko tämä yksi mainitsemasi nainen?

Vierailija
12/19 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Täysin naurettava.

Vierailija
13/19 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole miehille mikään ”vain” 2cm. Miehet inhoaa mun pituisia naisia, koska mun pituus on todella epänaisellinen. Miesten takia tästä mun pituudesta on tullut mulle näin iso ongelma.

Vierailija
14/19 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kun meitä arvotetaan sen mukaan ja kiusataan. Miten ihmeessä ei olisi neuroosia?

Vierailija
15/19 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apuva. Pieraise pussiin. Kyllä se siitä.

Vierailija
16/19 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole miehille mikään ”vain” 2cm. Miehet inhoaa mun pituisia naisia, koska mun pituus on todella epänaisellinen. Miesten takia tästä mun pituudesta on tullut mulle näin iso ongelma.

Asutko jossain Pohjois-Suomessa jossa asuvat Suomen kääpiöheimot?

Vierailija
17/19 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen naiseksi isokokoinen enkä minä halua kuvissa eturiviin.

Vierailija
18/19 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. No enpä ole törmännyt tuollaiseen "skitsoiluun". Ikinä. Ikää 40v ja mun mies on 165cm, minä muutaman sentin pidempi.

Vierailija
19/19 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provoilijat ketjussa yliedustettuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi