Mistä k iltti poika voisi saada rohkean ja reippaan tyttöystävän?
Kommentit (16)
Rohkeasti ja reippaasti vaikka deittipalstalle etsimään! 🙂
Vierailija kirjoitti:
Hanki vähintään ABECE ajokortti
Tämä. Ja sitten hevostalleille pyörimään. Hevosautoa tai traikkua ajamaan pystyvä mies on kuumaa kamaa.
Vierailija kirjoitti:
Huomioi ap:n keskustelutaito.
Kilti poika tarte ei kiva mutta mukava tuttö kun hänella kaipuu iso rakastunut.
Pojaan koltiaineen. Aina metkut mielessä. Ei vaan pojan koltiaisista kasvaa hyviä isiä ja isoja lapsia kun jaksavat leikkkiä lasten kanssa ja innostua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomioi ap:n keskustelutaito.
Kuuromykkien vertaistukiryhmistä
Kiltti poika hankkia paksu lompakko ja korkea sosiaalinen status.
Vierailija kirjoitti:
Pojaan koltiaineen. Aina metkut mielessä. Ei vaan pojan koltiaisista kasvaa hyviä isiä ja isoja lapsia kun jaksavat leikkkiä lasten kanssa ja innostua.
Terve nainen ei halua isoa lasta vaan aikuisen
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan kotoa ei tule kukaan hakemaan, että mars ihmisten pariin ja etsimään omaa kultaa. Mä sanoisin että työelämästä voi löytyä ja koulusta. Eli töihin ja opiskelemaan. Niissä kohtaa kaikenlaisia ihmisiä, korkeakoulut varsinkin on varsin naisvoittoisia.
Mut kyllä haki kotoa.
Ensin se siinä muutaman vuoden kaveeras mun veljen kanssa ja sitten sano, että lähdetääs kahville. Suostuin. En vaan tajunnut sillä hetkellä, että kaksin. Kikatutti ja punastutti. Hypättiin autoon ja nyt sitten 26 vuotta myöhemmin se löhöö tuolla sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen puolisona, hyi helvata, ei ikinä.
Mitä järkeä käyttää tuota nimitystä 'kiltti poika' tai 'kiltti mies', kun kaikki tietävät sen nykyään tarkoittavan nettipalstoilla u l i se vaa ja naisia kaikesta syyttävää ihmistä? Se ei ole enää pitkään aikaan tarkoittanut oikeasti ystävällistä ja kilttiä ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan kotoa ei tule kukaan hakemaan, että mars ihmisten pariin ja etsimään omaa kultaa. Mä sanoisin että työelämästä voi löytyä ja koulusta. Eli töihin ja opiskelemaan. Niissä kohtaa kaikenlaisia ihmisiä, korkeakoulut varsinkin on varsin naisvoittoisia.
Osaatko antaa tähän vinkkejä. Ajattelin hakeutua ensi syksynä yliopistoon naisvaltaiselle alalle ja olisi kiva, jos sieltä tarttuisi muutakin mukaan kuin oppia.
M32, ei ap