Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Compiron alhaisen ferritiinin nostamiseen?

Vierailija
13.01.2021 |

Ihan tuntematon valmiste mulle. Itselle ei sovi mitkään tabuversiot, ja olen käyttänyt sen vuoksi vain nestemäisiä rautavalmisteita. Nappasin tämän hyllystä koska sisältää suuremman määrän rautaa jo pienellä annoksella verraten aikaisempaan.

Onko kokemuksia tästä? Olo on aika karu ja arvot edelleen alhaiset.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä raudanpuute johtuu, kun se on hoidossa, myös rauta alkaa nousta jopa ilman lisiä. En pystynyt itsekään syömään mitään lisiä, jopa nestemäisistä meni maha sekaisin. Sain menkat kuriin ja ferrit nousi itsestään puolessa vuodessa yli 100. Jos nyt saatkin nostettua rautakuurilla, kuurin jälkeen menee hetki kun ne on taas alhaalla. Eli selvitä myös syy ja mieti miten kierteen saa lopetettua.

Vierailija
2/2 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä raudanpuute johtuu, kun se on hoidossa, myös rauta alkaa nousta jopa ilman lisiä. En pystynyt itsekään syömään mitään lisiä, jopa nestemäisistä meni maha sekaisin. Sain menkat kuriin ja ferrit nousi itsestään puolessa vuodessa yli 100. Jos nyt saatkin nostettua rautakuurilla, kuurin jälkeen menee hetki kun ne on taas alhaalla. Eli selvitä myös syy ja mieti miten kierteen saa lopetettua.

Todennäköisesti vegaaninen ruokavalio ja aikaisempi raskaus syynä, arvot olleet jo silloin melko alhaiset mutta ei kukaan niistä mitään maininnut tuolloin (ehdin syödä rautakuuria anemian takia pari viikkoa kunnes synnytys käynnistyi ennenaikaisesti ja menetin ihan kohtuumäärän verta siinäkin). lihan olen ottanut taas kuvioihin ja syön taas kaikkea paitsi maitotuotteita. Toivottavasti lisä auttaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi