Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen julkinen terveydenhuolto kuraa

Vierailija
13.01.2021 |

Vanhuksia ei tutkita eikä hoideta, lääkäreitä ei ole riittävästi, terveyskeskuksista lähetetään yksityispuolelle kakkosluokan seteliasiakkaiksi, potilaiden pitää itse tutkia terveydentilaansa ja tehdä tilastoja, tutkimuksiin päästäkseen on oltava vaikutusvaltaisia sukulaisia, lääkäreitä on uhkailtava varoituksella saadakseen hoitoa. Onko tuttua?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seteliasiakkaat saa yksityispuolelle nggerin kohtelun.

Vierailija
2/3 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina saanut hyvää hoitoa julkiselta puolelta. Sydän on leikattu, kasvohalvaus hoidettu ja minun masennusta sekä pakko-oireista häiriötä on myös hoidettu. Sekä 3 it se murh a yritystä ihan teholla hoidettu. Joten ei valittamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina saanut hyvää hoitoa julkiselta puolelta. Sydän on leikattu, kasvohalvaus hoidettu ja minun masennusta sekä pakko-oireista häiriötä on myös hoidettu. Sekä 3 it se murh a yritystä ihan teholla hoidettu. Joten ei valittamista.

Sinä oletkin ns tuottava asiakas, jatkuvuus on turvattu, kun tulet aina uudelleen ja oireisto ilmeisesti selkeää.

Kun menet perusterveenä, ilman merkintöjä 30-40 vuoteen, rokotuksetkin hankittu työterveyden kautta, ihmettelemään outoja oireita, et saa mitään palvelua - itse on selvitettävä ja yritettävä löytää oireita, jotka mahdollistavat edes verikokeen. Itse kerroin oireista satunnaisesti vuosien ajan ja lopulta otettiin verikoe, joka ilmaisi, että oireilu perustui 2-tyypin diabetekseen. Oli jo kehittynyt pitkälle, sokerit 7.5%. Oli muka yllätys, kun olen hoikka ja hyväkuntoinen, eikä merkintöjä - sain vahvan lääkityksen, johon en lähtenyt. Hoidin asian kuntoon pienellä ruokavaliomuutoksella - pasta ja riisi "pannaan" (likimain) - kahdessa kuukaudessa sokerit 5.5% ja vyötäröltä katosi yli 10 cm, painoa putosi liki 10kg ja BMI tasolle 20-21. Nykyisin voin syödä normaalisti, ilman että verensokeri nousee, myös erittäin sokeripitoisia ruokia - tosin pasta ja riisi ovat edelleen vähemmistönä ruokavaliossani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä