Puoli tuntia kävelty juoksumatolla
Vielä toinen puoli tuntia ja illalla tunti. Alkaa läski sulaa...
Kommentit (34)
Älä kuitenkaan mene puuskuttamaan wc tiloihin jonkun toisen asiakkaan viereen vaikka ei covid nykyisin jyllää kuten ennen.
Kannattaisi ennemminkin katso sitä energiaa mitä kupuunsa ahtaa suhteessa muuhun.
Aika paskasti ap. Kyllä pitäisi 5 tuntia kerralla. Tuolla paskatuloksellasi ei tuloksia näy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan ole niin tyhmä, että kuvittelee laihtuvansa tuollaisella?
Kävellessä kuluu noin 300 kcal tunnissa, mutta kokonaiskulutus piristyy pidemmäksikin ajaksi.
Miksi ei laihtuisi, jos kuluttaa päivittäin 600 kcal extraa?
300 kcal tunnissa my ass. Mä siis kulutan vuorokaudessa noin 1500 kaloria pelkästään kävelemällä. Joo. Enpä usko 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te jotka kävelette juoksumatolla: katsokaa ikkunasta ulos.
En oikeasti voi ymmärtää.
Joo katsoin. Siellä tulee räntää vaakatasossa.
Ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Läski alkaa suljaa 90 minuutin kävelyn jälkeen, joten sinuna kävelisin sen kaksi tuntia putkeen.
Mistä tepoilin paarista näitä " asiantunkijoita" riittää hokemaan tätä jankutusta joka ketjuun.
Läski alkaa sulaa ensimmäisestä minuutista lähtien. Ainoa asia jolla on merkitystä on liikunnan (= poltettujen kalorien) kokonaismäärä.
Tyyli vapaa. Laji kuin laji kelpaa.
Minulla on paha olla. Tulin siis vauvapalstalle vttuilemaan ja lyttäämään kaikki. S**tanan läskit vätykset, menisitte edes salille!! Minä olen ainoa joka on kunnossa täällä
Ps. Mä aijon olla täällä klo 23 asti yrjöämässä tätä paskaa muiden niskaan, paitsi kun käyn salilla nostamassa jautaa klo 15-16.05.
En itse pidä juoksumatolla kävelemisestä vaan menen mieluummin ulos. Mutta rankan siitä juoksumattotreenistä kyllä saa, esim. 6 km/h ja ylämäkeen. Tai no täällä kaikki on nuoria ja huippukuntoisia joten ei tunnu missään
Ylös ja ulos kävelysauvojen kanssa. Saa yläkroppakin liikettä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on paha olla. Tulin siis vauvapalstalle vttuilemaan ja lyttäämään kaikki. S**tanan läskit vätykset, menisitte edes salille!! Minä olen ainoa joka on kunnossa täällä
Ps. Mä aijon olla täällä klo 23 asti yrjöämässä tätä paskaa muiden niskaan, paitsi kun käyn salilla nostamassa jautaa klo 15-16.05.
Jep!
Salil eka, salil vika, mikään muu ei kelpaa ja kaikki muut on luusereita!!!
Olen laihduttanut kävelemällä joku 10kg ainakin. Että kyllä se toimii. Oli 5km lenkki jota heitin päivittäin ja samalla söin kevyesti kesäaikaan. Pitääkin harkita tätä keinoa taas ensi kesänä, kun 5 kg pitäisi saada pois
Vierailija kirjoitti:
Te jotka kävelette juoksumatolla: katsokaa ikkunasta ulos.
En oikeasti voi ymmärtää.
Ajattelisin tämän niin, että vaikka kävisikin ulkoilemassa niin liikuntaa saa hyvin lisättyä silloinkin, kun katsoo esim. leffoja tai sarjoja, jos samalla kävelle juoksumatolla tai polkee kuntopyörää. Kaikki liikunta on kuitenkin hyväksi olipa kyse luonnossa liikkumisesta tai juoksumatolla tai stepperillä liikunnan lisäämisestä.
Kävellessä kuluu 300 kcal tunnissa jos painat jotain 500 kiloa. Normaaleilla ihmisillä siinä kuluu noin 90 kcal tunnissa.