Rainboe sulatejuustot - tehkää jotain !!!
Näitä ns. irtopakattuja sulatejuustoa ei saa kunnolla avattua Erkkikään (appiukkoni). Tosin, hän ei ostakaan sitä "halvinta laatua".
Tehkää asialle jotain. Meinasin juuri tukehtua muoviinne. Eikä ole ensimmäinen kerta, kun "sulatejuustonne"/valmisteenne ei meinaa irrota suojapäällysteestään. Ja se repeytyy myös mukana leivän tai riisikakun päälle.
Ei hyvä. Kohtalotovereita?
Kommentit (18)
Huoh. Huomasin itsekin lopulta kirjoitusvirheeni.
Autocorrect on pepusta.
Valitettavasti asiakaspalvelumme ei ole vastaanottanut viestiänne.
Tämä on asiakaspalvelumme vauvabotti, joka kehoittaa teitä lähettämään viestinne mieluummin jonnepalstalle.
T: Rainboe vauvabotti (päivystää klo 7-23)
Vierailija kirjoitti:
Ok. Korjataan asia!
T. Rainboe
Kiitti. :D Voin sitten mainostaa teitä tulevassa blogissani. Kunhan muutun hieman ekstrovertimmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti asiakaspalvelumme ei ole vastaanottanut viestiänne.
Tämä on asiakaspalvelumme vauvabotti, joka kehoittaa teitä lähettämään viestinne mieluummin jonnepalstalle.
T: Rainboe vauvabotti (päivystää klo 7-23)
IHANA OOT! Onneksi tässä on vielä 1h 4min aikaa.
Ainii Jonne-palsta... En jaksa ylläpitää just nyt.
- Ap
Taidat olla vähän yksinkertainen, jos samaan sontaan uudelleen laitat rahasi. Hyllyt on juustoja täynnä, niin miksi ostat huonoa?
En ostaakaan, kun mieskaverini ostaa sitä minulle.
En halua mättää liikaa mitään rasvaisia ns. kovia juustoja. Aamupala 5%-sulatejuustot avautuvat ihan hyvin.
Ja mä en ole mikään yksinkertainen höntti. Oon ihan kiva ja herttaisempi tyyppi kun kovin moni muu täällä. Kunhan mietitytti taas, kun tein itselleni iltapalaleivät (2 kpl ruis real, päällä puolikas avokado + kalkkunaleikkelettä + rainbow sulatejuustoa + kurkkua)
Kunhan kasvat aikuiseksi ja löydät töitä ja parisuhteen, niin huomaat, että elämässä on ihan oikeitakin ongelmia. Voit sitten omilla rahoilla ostaa sellaista euron kalliimpaa juustoa, jotta ei tarvitse nostella pintaan vanhoja traumoja ”Rainboe”-juustoista.
Asia korjaantuu vaihtamalla sulatejuusto Lastenkoskijaan, niihin yksityäis pakattuihin.
En tiennytkään että mammat valmistavat Rainbowin sulatejuustoja. Mut ok hyvä, saiskos Rainbowille vihdoin ja viimein kunnon kuivashampoota. Pelkkä ok-tuoksu ei nyt vaan oikein riitä. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Ja mä en ole mikään yksinkertainen höntti. Oon ihan kiva ja herttaisempi tyyppi kun kovin moni muu täällä. Kunhan mietitytti taas, kun tein itselleni iltapalaleivät (2 kpl ruis real, päällä puolikas avokado + kalkkunaleikkelettä + rainbow sulatejuustoa + kurkkua)
No oothan sä vähän höntti kun laitat palautetta tänne etkä s-kanavalle joille kuuluu reklamoida mm. X-tran ja Rainbowin tuotteista.
No mitä me voidaan tehdä??11!! Tuunko avaamaan ne aina sun puolesta, paljo maksat?
Julmistuit niin, ettet osaa kirjoittaakaan.