Älkää kävelkö hiihtoladuilla
Kommentit (10)
Luisteluhiihtoladulla kävelen koska se tehdään talvisin lenkkeilyväylälle jota käyttää alueen ihmiset kävelyyn muina aikoina. En lopeta kävelyä joidenkin sauvomisharrastuksen takia.
Mua myös ärsyttää ladulla kävelijät. Vieressä saattaa olla kävelytie ja joku pakko on tulla tallustelemaan keskelle latua. Pääkaupunkiseudulla ainakin niin vähän aikaa on yleensä lunta, että annetaan hiihtäjien silloin nauttia laduista ja se hetki kävellään muualla!
Pakko siitä on vähän kävellä, jos pilkille haluaa. Lammen ympäri menee latu. Ja kaikki ne väylät mistä siihen lammelle pääsee, niihinkin on vedetty latu.
Vierailija kirjoitti:
Luisteluhiihtoladulla kävelen koska se tehdään talvisin lenkkeilyväylälle jota käyttää alueen ihmiset kävelyyn muina aikoina. En lopeta kävelyä joidenkin sauvomisharrastuksen takia.
Toivottavasti kävelet edes reunassa, jos kerran on ihan pakko sinne tunkea. Mutta tietysti tallustelet ihan keskellä, juuri sellaisia te ääliöt olette.
Miksiköhän hiihtolatuja ei voisi aidata?
Älä tuu veteleen latuja mun kävelypolulle.
Vierailija kirjoitti:
Mua myös ärsyttää ladulla kävelijät. Vieressä saattaa olla kävelytie ja joku pakko on tulla tallustelemaan keskelle latua. Pääkaupunkiseudulla ainakin niin vähän aikaa on yleensä lunta, että annetaan hiihtäjien silloin nauttia laduista ja se hetki kävellään muualla!
Jotkut jopa kävelevät peltoladuilla, vaikkei niiden paikalla pääse edes lumettomaan aikaan kävelemään.
Tunge ne sukset perseeeeseees